Inne - str 34

  • Czas

    Żyję, aby się wzbogacić - wzbogacam się, aby żyć Życie w krąg się toczy, a my biegniemy mając zaślepione pieniędzmi oczy. Osoby pesymistyczne nie czują ślepoty, bo ...

  • Bezgranicznie uzależniona cz.2

    -I co.. Jak podoba Ci się konsola? -zapytała mama, gdy zeszłam się napić. - Jest świetna.. Naprawdę! Dziękuję! Przez chwilę myślałam czy nie podejść do niej i jej ...

  • W życiu warto..

    W życiu warto mieć odwagę: Warto mówić “Dzień Dobry” obcym ludziom, warto zrobić sobie wstyd na oczach wszystkich ludzi, warto mieć przyjaciół i wrogów też warto ...

  • „Kiedy Bóg drzwi zamyka, to otwiera okno”

    Dawno, dawno temu był książę, który nazywał się John. W ogromnym zamku mieszkał razem z ojcem i młodszym bratem - Samem. John był bardzo nieśmiałą osobą. Jako ...

  • Wspomnienia

    14 lat temu Nic 13 lat temu Nic 12 lat temu Nic 11 lat temu Nic 10 lat temu Rodzice, kłótnia, krzyk bólu, strach, alkohol. 9 lat temu Boże narodzenie, szpital, uśmiech ...

  • Trzepak cz. 3(ostatnia)

    XXX Kuba wracał do domu z zajęć na uniwersytecie. Mimo iż zegar wskazywał godzinę 21 to wciąż było dość widno. Nic dziwnego o tej porze roku, wszakże wiosna w pełni ...

  • Nie dla mnie przyjaźń z "alkoholem"

    Wiesz co jest najgorsze? Że inni uważają Cię za całkowite dno, za głupia osobę, a tak naprawdę masz za dużo myśli by je wypowiedzieć. Wybierasz jedną. Nie musisz ...

  • Podziękowanie wyobraźni

    Jak zwykle po pracy wchodzę do osiedlowego sklepu żeby kupić jakieś piwo i żarcie dla psa. Nieogolony, w dresie i klapkach, przeciskam się jednym z ciasnych korytarzy ...

  • Adrienne

    Adrienne urodziła się na obrzeżach Paryża. Jej rodzice nie byli zamożni, jednak bez problemu wiązali koniec z końcem. Mieszkali w małym mieszkaniu. Do Paryża nie mieli ...

  • Bezsilność cz.1,2

    Rozdział 1 Dochodziła dwunasta, gdy Caroline gwałtownie się przebudziła. Miała rozszerzone źrenice, a tętno galopowało w zawrotnym tempie. Rozejrzała się po pokoju, z ...

  • Mylne

    Wchodzę do środka. Muzyka zagłusza wszystko dookoła. Nie słyszę rozmawiających ludzi. Wszystko staje się przytłumione. Moje myśli również. Mijam tańczącą parę ...

  • Ten człowiek nigdy nie miał domu

    Wychowałem się w dużym mieście. Pamiętam dosyć dużo ze swojego dzieciństwa, jeszcze więcej z czasów, w których należałem do "młodzieży”. To, co było z tego czasu ...

  • To bylo dziwne...

    Siema od razu pisze i ostrzegam o mojej pisowni! Pisze z fona i nie mam polskich znakow, wiec musicie się przyzwyczaic... Dominika byla wysoka, szczupla, wysportowana brunetka ...

  • Bilans życia - prolog

    Potnę się – myślę, leżąc w łóżku i czytając książkę, pirata ściągniętego na telefon, w formie e-booka. Tak najlepiej, chociaż wcale nie najwygodniej. Od dawna ...