Horrory - str 11

  • Krwawa Masakra 1#

    Był to lekko deszczowy dzień. Chmury układały się na niebie jak szara wata. W ten dzień na wakacje miała wyjechać rodzina. Zwyczajna rodzina. Mama, na którą mówiono ...

  • Ciekawość

    Matt miał 21 lat, był już studentem. Nie mieszkał z rodzicami, a w małej kawalerce, która dla niego była w sam raz. Pewnego ciepłego, jesiennego dnia miał zamiar spotkać ...

  • Mumia

    Martyna miała wtedy 14 lat. Była akurat na wakacjach z rodzicami i starszą, 19-letnią siostrą - Marzeną. Trzeciego dnia wycieczki rodzice uparli się, żeby wybrać się do ...

  • Pluszowy królik

    Rachel wracała od przyjaciółki. Śpieszyła się, bo miała być w domu o 23.00 a na jej zegarku była 22.22. Wiedziała, że jeśli nie wróci do domu na czas, czeka ją duża ...

  • Just another vampire story...

    ROZDZIAŁ 1 "Ciemno wszędzie, głucho wszędzie..." Samotna droga w lesie na obrzeżach miasta nigdy nie zwiastuje niczego dobrego. Tak było i tym razem. Warunki idealne dla ...

  • W niewłaściwym czasie

    Znowu jest chory. Nie chciała się tak martwić, ale nie mogła powstrzymać niepokoju płynącego przez jej żyły, gdy patrzyła na puste miejsce w ławce obok. Ich wspólni ...

  • Pamiętnik pisany przez Śmierć

    Z poważaniem, Śmierć, posiadająca wiele imion...Z góry proszę o stwierdzenie, czy dodałam to opowiadanie do odpowiedniej kategorii :D Pozdrawiam :) +Edytowałam tekst aby ...

  • klatwa

    Dawno temu tu na przdmiesciach gdanska mieszkala rodzinka. Dopiero się wprowadzali. Jednak ze nie wiedzieli o wczesniejszych historiach o tym domu. A mial on bardzo dziwne az ...

  • Teen Wolf cz. 1

    Scott był u siebie w pokoju gdy usłyszał hałas dobiegający z balkonu. Było po dwudziestej trzeciej, a jego mamy nie było, bo miała nocną zmianę w szpitalu. Rozejrzał ...

  • Ukarać miłość

    Idę do jej sypialni. Wokół tańczą płomienie ognia. Zamknąłem ją tam od razu jak tu przyszedłem. Mam nadzieję na niesamowity finał. Wyciągam z kieszeni złoty klucz ...

  • Bad moon 1D ff

    Szłam szkolnym korytarzem. Czułam spojrzenia chłopaków skupiające się na mnie. Wiele się zmieniło odkąd stałam się wilkołakiem. Tak, tak jestem bestią. Cóż nawet ja ...

  • Decyzja

    Kraków, wiosna, zachód słońca nad Wisłą po pięknym, ciepłym dniu. Trawa i drzewa budzą się do życia, świat zielenieje, a ludzie wychodzą tłumnie z domów ...

  • Martwy, albo nie część 2

    Klaudia wzięła karton z zupami i ruszyła do teraźniejszego miejsca zamieszkania, czyli Darka starego domu tylko, że on był teraz o wiele lepszy. Dwór był ogrodzony ...

  • Ostatnie spojrzenie.

    Był pogodny i niezwykle ciepły jak na wczesną jesień, sobotni wieczór. Większość studentów bawiła się w klubach w centrum miasta, lub odwiedzała rodziny, mieszkające ...