Horrory - str 12

  • Ostatnie spojrzenie.

    Był pogodny i niezwykle ciepły jak na wczesną jesień, sobotni wieczór. Większość studentów bawiła się w klubach w centrum miasta, lub odwiedzała rodziny, mieszkające ...

  • Noc

    Linda była wymarzoną dziewczyną dla swojego chłopaka, dlatego gdy zginęła podczas ich wspólnej przejażdżki na jego motorze, Marshall nie mógł się z tym pogodzić, co ...

  • Czy tak wygląda śmierć?

    Wyszła mi creepypasta w moim stylu... Tak, wiem że słabe. ------------------------------------------------------------------------------------------------ Związali mnie i ...

  • Strach Przeszłych

    ~~Strach przeszłych~~ W związku z moimi dzisiejszymi urodzinami, napisałam dla Was kolejne popierdolone opowiadanie ^^ Życzę sobie... nie wiem xD a wy co mi zyczycie? ;* *** ...

  • Obraz

    Jest to moje pierwsze opowiadanie z tego gatunku, mam nadzieję, że się spodoba :) Znacie pewnie to uczucie, gdy budzicie się i do końca nie jesteście pewni czy dalej ...

  • Apokalipsa zombie-wstęp

    Data:2014-08-23 ------------>!!!UWAGA FORMA PAMIĘTNIKA!!!

  • Mistrz II. Dante

    - Zna pan historię Weroniki? – Nie znał, choć nie chciał tego przyznać. Starał się zagrać na czas. - Jakiej? - Świętej Weroniki na której chuście można zobaczyć ...

  • Dni w których ZOMBIE nas wybrało.cz 2

    Dzień 2 Po wczorajszej rozmowie z Pauliną, nie mogłem spać, rozmyślałem ciągle nad tym co mówiła. To że pokłóciła się z mamą, to że może jej już nie zobaczyć ...

  • Le Castle

    19 sierpnia 1843 Za oknem świeci słońce i jest przyjemnie ciepło. Byłem raz czy dwa na dziedzińcu więc wiem. Zamek jest chłodny, mimo że od lipca temperatura wynosi ...

  • Nieświadoma-część 2

    Szybko uciekłam do pokoju, zamknęłam drzwi na zamek i się zabarykadowałam. Byłam przerażona tym, co przed chwilą zobaczyłam. Jednak to nie był koniec : zaczęli ...

  • Mistrz

    Myli się ten, kto uważa, że można zapomnieć. Czas nie leczy ran. Sprawia tylko, że inne wspomnienia zasypują te najgorsze. Ale nie ma dobrych wspomnień. Są tylko lepsze ...

  • Dom w głębi lasu - Następne pokolenie

    Mój dom - tak, moja duma. Dziadek budował go wiele lat... A po tragicznej śmierci babci i siostry, oraz zaginięciu dziadka i rodziców - jest mój. Tak, zaciszne miejsce ...

  • Sklep talentów

    Toshiki jest życiową ciamajdą, w niczym nie jest dobry. Wszyscy nazywają go "żałosnym". Wszyscy prócz jednej osoby, jego oddanej przyjaciółki, Kumi. Pewnego razu chłopak ...

  • Co tam skrzypi?

    Szarość. Ciemne, grube chmury całkowicie przesłoniły przejrzysto czyste niebo, przeprowadzając ze sobą wielką gromadę smutku i rozpaczy. Ogromne krople rosnącego z ...