Horrory - str 10

  • Ciemne loki Clair

    Byłam jasnowłosą nimfą, a ona ciemnowłosą. Poznałyśmy się z Clair na wspólnym przedstawieniu w przedszkolu. Nawzajem byłyśmy o siebie zazdrosne, bo ja miałam bardzo ...

  • Kogo widzę?

    ”Kogo widzę?” To wyma­gało prak­tyki, ale trzy­na­sto­letni Marek doszedł w tej zaba­wie do per­fek­cji. Pierw­sze zało­że­nie było pro­ste. Podejść ...

  • Mama płacze

    – Niech to jasna cho­lera! – zaklął star­szy poste­run­kowy Kor­czak. – Co ja tu robię?! Rozej­rzał się po skrom­nie urzą­dzo­nym komi­sa­ria­cie ...

  • Gacioman

    ”Hej, hej Gacio­man! Ty to lubisz, ja to wiem! On do łóżeczka biec już musi! By poło­żyć się na mamusi podusi! „ – Aaaaa! – nocną ciszę prze­rwał krzyk ...

  • Sekta

    Historia oparta przeżyciami jednego z amerykańskich dzieci. Wszystko działo się około dwóch miesięcy temu. Mój dobry kolega zafascynowany religią, lecz od tej złej ...

  • Scream v.2 #1

    W fikcyjnym miasteczku Conewood dochodzi do serii brutalnych morderstw, cała historia kręci się wokół 17-letniej Rosie, która dotychczas prowadziła beztroskie życie ...

  • Navka

    W dzieciństwie każdy z nas miał swoje dziwne zabawy, które teraz uważa za głupie i bezsensowne. Jedni udawali, że ich żołnierzyki są prawdziwe, a drudzy mieli swoich ...

  • Noc w lesie

    Mieszkam w spokojnym miasteczku. Od dziecka słyszałem może ponad setkę legend i mitów na temat tutejszego lasu. Wierzyłem, lecz nie we wszystko. Zdarzało mi się bowiem ...

  • Jaskinia

    Razem z moją grupą postanowiliśmy zrobić sobie mały survival w lesie. Zabrałem ze sobą nóż i zapałki, a trójka moich kompanów wodę i jakieś sznurki oraz żyłki ...

  • Slash Smile

    Nudziłem się jak nigdy. Włączyłem więc komputer i zacząłem błądzić w internecie. Znalazłem stronę, na której był czat. Postanowiłem wejść i pośmiać się ...

  • Dziwna Istota

    Każdy z was pewnie słyszał o opuszczonym szpitalu w Świętokrzyskiem. Stara legenda opowiada o pewnym doktorze, który zajmował się wszczepianiem genów zwierzęcych w geny ...

  • Cmentarz w lesie

    Działo to się pewnego lata, dwie dziewczyny Cate i Sindy pojechały na dwa tygodnie nad jezioro które mieściło się nieopodal wielkiego lasu. Ich domek stał tuż na jego ...

  • Lustro

    Przeprowadziłem się do nowego domku. Swoje poprzednie mieszkanie sprzedałem za dość duże pieniądze i dodałem do oszczędności. Kupiłem wymarzony domek za grosze ...

  • Apokalipsa wg. Mictlantecuhtli

    Notka: Mictlantecuhtli - jest bogiem śmierci, a wręcz panem krainy umarłych z mitologii azteckiej, którą właśnie przerabiam ...