Przygodowe - str 10

  • Narzeczony dla Księżniczki - rozdział 8

    Finnley Jakobsen miał aktualnie jedną potrzebę - chciał informacji. Najważniejsze było ustalenie co wie, ile wie, i o kim dokładnie wie nowy książę. Siatka, którą ...

  • Życie trudne jest cz.1

    Wyszedł z pracy równo o piętnastej zabierając ze sobą dwóch najlepszych przyjaciół. Michał i Sebastian to rówieśnicy Krystiana ze studiów na UTP w Bydgoszczy. Bratnie ...

  • Życie trudne jest cz.100- Nadszedł nasz czas.

    Każdego dnia zjawiał się osobiście na placu budowy, aby tylko zaspokoić swoje zmysły. Przechadzał się po placu, rozmawiał z kierownikami poszczególnych etapów robót i ...

  • Życie to ciągły trening cz.80

    Adam stanął po stronie Agaty przyglądając się badawczo policjantowi. – Ten pan uważa, że to Olek napuścił wojowników na tamtych typków, a i sam jeszcze się ...

  • Życie trudne jest cz.96

    Zerwał się nagle spadając z kanapy na podłogę. Rozejrzał się po salonie, ale nikogo nie było. – Dlaczego mi to robisz? – zapytał cicho. Śniło mu się, że wróciła ...

  • Narzeczony dla Księżniczki - rozdział 16

    Kiedy zamek pogrążył się w niemal całkowitej ciszy, od ścian wąskiego korytarza odbijały się szepty. Wrota do jednej z komnat zamknęły się wręcz niespotykanie cicho ...

  • Odebrane Życie cz.12

    Nie pozostało mi nic innego jak iść dalej do przodu. Z szafy na ubrania wyjąłem dobrze mi znany kuferek. Przechowywaliśmy w nim razem z żoną najcenniejsze pamiątki oraz ...

  • Życie to ciągły trening cz.93

    Poranne słońce zaglądało do sypialni Olka i Agaty dając znać, że zaczął się dzień. Promienie grzały go w twarz tak mocno, że musiał przewrócić się na prawy bok ...

  • Życie trudne jest cz. 4

    Ten wieczór miał być dla niego kolejną szansą na zmianę w życiu uczuciowym. Z zewnątrz mógł wyglądać na samotnika, ale w głębi siebie odczuwał brak drugiej osoby w ...

  • Życie to ciągły trening cz.100- To by było na tyle!

    Stracił kilka tygodni treningów, ale nie miał serca sprzeciwić się jej decyzji. Przysiągł sobie, że nigdy więcej jej nie skrzywdzi, ale pomoc Agnieszce była niezbędna ...

  • Życie trudne jest cz.97

    Po długiej rozmowie z Kingą dał się w końcu namówić na wizytę w klubie. Nalegała, aby spróbował, chociaż. Jak mu się nie spodoba to najwyżej wyjdzie z niczym ...

  • Narzeczony dla Księżniczki - rozdział 10

    Korzystając z tego, że Aleksandra jednak nie zmieniła swojego rozrywkowego podejścia do życia i wyruszyła do miasta pod osłoną nocy „tylko na karty”, Orestes wybrał ...

  • Narzeczony dla Księżniczki - rozdział 7

    W tej części pojawia się scena erotyczna między dwoma mężczyznami. Ostrzegam uwagi na „wrażliwość” niektórych czytelników. Kolejne dni upływały na ...

  • Życie trudne jest cz.58

    Temperatura spadła do dwunastu kresek, tak przynajmniej pokazywała pogodynka w telefonie. Co chwila zerkał na wyświetlacz w poszukiwaniu jakiejkolwiek wskazówki, co do ...