Poezja - str 8

  • środkowy palec i tuńczyk niemowa

    krzyżujesz ręce na piersiach na odchodne w przestrzeń totalnej przepaści rzucasz „fack ju” trzaskasz drzwiami dziś w nocy odeszła spokojnie w ciszy natłoku myśli ...

  • Pustka bez ciebie

    Bez ciebie tak pusto, I oczom i ustom, Śmiech schował sie w kącie i śpi. Wieczory się dłużą, A ich jest tak dużo, Nikt bliski nie puka do drzwi. Bez ciebie jednego, Tak ...

  • Babole – Mega załamka

    Co za lipa, co za kicha, czemu nie mam lapka? pisać chce się, pisać muszę, jedna wielka klapka. Może ktoś z Was, kurde, kompa, pożyczyć mi może? bo mam sznurek i się ...

  • (Nie)znajomy

    Ile to już czasu Cię nie ma? Mijają godziny, tygodnie, miesiące. Niepowstrzymany przyspiesza, zaczyna biec, ucieka. Gdzie jesteś, tak znajomy nieznajomy? O Twoich oczach ...

  • ,, Stracona przez ludzi"

    w wiecznym gniewie w tęsknocie straconej we wspomnieniach smutku gdy poniżali mnie… we łzach umazanych krwią w pustym spojrzeniu bez myśli na jutro gdy chciałam ...

  • pomiędzy nami sen

    odwiedź mnie kiedyś po drodze do mekki napijemy sie naparu z czarnej herbaty posłuchamy ciszy jesień już babie lato snuje się po ogrodzie iwy skrzypienie zasuszone w koszyku ...

  • Limeryki o nauczycielkach ostrzejsze, cz II

    Profesorka damula z Paradnej Uczniu – mówi - wiedz jak to ładnie: Że na dojrzałej piczy Młody kutas się ćwiczy Więc wybolcuj mnie proszę dokładnie Profesorka ze wsi ...

  • Memory:

    Moja pamięć jak gips, jak klisza foto, jak zera i jedynki na dysku zakodowała Twój smak i zapach twardość sutków kleistość warg głębokość miłości szorstkość ...

  • Potarganie

    Jesteś serca wołaniem na wyspie zatracenia nie chcę tracić cię prowadzisz do zniewolenia Twoje bezkresne motywy zażyłości prowadzą duszę ku ślepej miłości Chcę ...

  • Limeryk. Historyczka na weselu

    Historyczka z maleńkiej wioseczki Założyła zbyt skąpe majteczki Poszła tak na wesele, Działo się tam zbyt wiele… ...

  • o Annie... w bezczasie

    do tamtych drzwi wciąż biegnie ścieżka porośnięta ciepłymi daliami dziś kiedy przymykam powieki widzę złote światło bijące z okna i postać stojacą przy krzywej ...

  • Dwa Wilki

    Dwa Wilki (dedykuję M.) W mej głowie dwa wilki walczą wciąż ze sobą. Jeden podły, fałszywy do zła wciąż mnie kusi, Arogancki, kłamliwy, serca wkoło rani, Rozdziera ...

  • Samotna profesorka

    Rzekła raz profesorka zza młyna, Ależ ze mnie samotna dziewczyna Chłopcy wnet zaradzili Synka jej dorobili… ..........................................................

  • Historyczka w kinie

    Historyczka spod miasta Lublina Razu pewnego poszła do kina A tam ręka sąsiada Pod spódniczkę się wkrada ...................................................... Raz belferka ...