Poezja - str 7

  • Babole – Biust Song

    Ja Was z góry przepraszam... bardzo Was przepraszam! :kolobok: :lol2: *** < Ostry metal > Cycki, ueeee...! 1. Ach piersi, och piersi kochane, czy w końcu was, kurde, dostanę? ...

  • O tej "kurwie"

    Besztam siebie za te „kurwy”, Besztam siebie za te „chuje”, Lecz żyć bez nich nie potrafię, Nawet w wiersze je wplątuję. Cóż poradzę, że ta „kurwa” ...

  • Miłość prawdziwa

    Miłość prawdziwa - tak jak dzwon: ma jedno serce, jeden ton. Jedynym uczuciem tylko tchnie - taką miłością kocham Cię!

  • "Gdy się Ciebie miało"

    Gdy się Ciebie miało, Całą Twoją duszę i całe Twoje ciało, Smutku i szarości Się nie czuło i nie widziało. Jak się Twoim było, Nic więcej się nie liczyło. Na ...

  • Nagrobek posła

    Zalewał pałkę. Lubił gorzałkę. Popijał piwo. Zbierał grosiwo. Czasem od święta, Ciął się w karcięta. Gadał na wiecach. Brał udział w hecach. Wodził pochody. Nie ...

  • woda na młyn

    połamane skrzydła nie wzbiją się ku niebu zgarbione na brzegu wartkiej wody przyklękną bezdomne wiatraki kamienne żarna w ciemności będą mielić nicość uschną bez ...

  • Puste miejsce przy Wigilijnym stole...

    Pamiętam, jak rzucaliśmy w siebie śnieżkami, Śmiałaś się, miałaś białą, wełnianą czapeczkę, Potem wybraliśmy przepiękną jodełkę, Którą razem stroiliśmy ...

  • posenne przebudzenie

    kiedy o świcie przychodzi miłość wtedy najmocniej mnie kochasz sny jeszcze ciepłe zawstydzenie kryją w poszewce lampka nie świeci spaliła żarówkę na przedwiośniu ...

  • Symetria zamknięta w warkoczach

    Sweter wspomnień bywa czasem za duży, bywa też za krótki. Kiedy zawiniesz rękawy to zobaczysz morze. Tam byliśmy zeszłego lata. Kiedy je odwiniesz powraca muzyka znad ...

  • wzory na swetrze wspomnień

    ryżowe sploty na rękawach to wiosna skąpana w kwiatach magnolii tam schroniliśmy się przed burzą pewnego popołudnia ukradłeś blask niezapominajek i nie oddałeś na ...

  • Nasza rzeczywistość.

    Zbliżają się święta.............................. Polska zamknięta............................... Ludzie siedzą w domu....................... Nie wadząc ...

  • Babole – Dzikie żądze

    Jestem tak bardzo szczęśliwa, że mogłabym góry przenosić, i tak zakochana - ach, bywa, że trawę też Ci będę kosić. Skarbeczku, podaj mi rękę, a zgarnę Cię do ...

  • haiku po-letnie

    błyszczą kolaże sklejone deszczem liście pod kaloszami *** zachodzi słońce woń pieczonych ziemniaków ścieli się z dymem *** nad polami mgła w tej mlecznej ciszy ...

  • W chuj prawda

    Co za pizda, kurwa, szmata, - Rzecze kamrat do kamrata, Jak tak można? Pierdolona... Już myślałem, że tam skonam. Mówię tobie bracie drogi, Trza w tę kurwę wbić ostrogi! ...