Poezja - str 10

  • Emil Zegadłowicz "Szał"

    Gdy mi nagle zarzucasz nogi na ramiona wrzącej w żyłach rozkoszy warem rozogniona – gdy ręce moje, węże oszalałe żądzą, po udach Twych i brzuchu ślepe, gniewne ...

  • ,, Poeci nie spadają z drzewa"

    ,, Poeci nie spadają z drzewa” Poeci spadają do nas z chmur, Gdzie Anioły czuwają nad nimi, Szepczą do ucha tysiące słów, A oni je piszą będąc natchnionymi. Wiatr ...

  • Księżniczka

    W pewnym momencie mojego życia, Światło nadziei w czarnej mgle nicości się rozmywa Bo cóż to nadzieja gdy wszystko się traci, Matkę, rodzinę, najdroższych braci Swój ...

  • Makulatura

    03 V 2022 Makulatura Pieniądze to makulatura pożądania To siła, która nakręca świat. Odwieczna przyczyna zabijania To najbardziej niebezpieczny kat. Od wschodu i zachodu ...

  • Mistrz epifanią dla Małgorzaty

    Zawieszony w złamanym świetle liczę cisze. Nad rozlewiskiem swoich wspomnień zanurzam zmysły i naprawiam Małgorzacie oczy. Ile prawd trzeba, aby powstało kłamstwo? Ile ...

  • Wtorek

    Nikt nie lubi poniedziałków. A ja lubię wtorki Takie poranki Kiedy słońce już mocno świeci, ale jeszcze jest chłodno Kiedy jedni już pędzą spóźnieni A inni spokojnie ...

  • Babole – Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej

    Euro, euro, euro piękne tak wyczekiwane lecz, niestety, szczerzyć zęby nie było nam dane. Banda kalek i ślepaków, ciągle piłkę gubią, sama farsa i żenada tym się ...

  • Mistrz bez Małgorzaty

    „To się nie zdarza, żeby cokolwiek było tak, jak już było.” ~ Michaił Bułhakow ~ Jak cicho. Nakarm mnie tym krzykiem i pozwól pójść dalej. To w ciszy najbardziej ...

  • Kot i pies

    Kot i pies Zapierdala piesek po całym podwórku, Wciąż myśli o piłce, wciąż myśli o sznurku, A kot wyjebane od świtu do zmroku, I tak cały tydzień, co miesiąc, co ...

  • Haiku 2

    ............................................................. .................................................. Kosmate drzewo Płaczące łzami deszczu Samotny wieczór

  • Ja wciąż czekam

    15 III 2021 Ja wciąż czekam Dusza pusta, wypalona Krucha, smutkiem zamroczona, Zawiedziona, jak śmierć nadziei Brnie, jeszcze żywa od niedzieli do niedzieli. Szukają ratunku ...

  • Limeryk. Belferka w zbyt kusej spódnicy

    Raz belferka z pięknej okolicy, Wyszła w nieco zbyt kusej spódnicy. Młokosy już czyhali, Cóż że z nią wyprawiali… ...

  • Mistrz w pełni dla Małgorzaty

    „Ten, który kocha, powinien dzielić los tego, kogo kocha” ~ Michaił Bułhakow ~ Milkną światła. Wypalona codzienność dogorywa w popiele niczym stygnący kartofel ...

  • Historyczka o pozie dziewicy

    Historyczka z sąsiedniej ulicy Dbała o zacne miano dziewicy, Lecz to poza niestety Tej zwodniczej kobiety ...........................................