Poezja - str 11

  • Historyczka o pozie dziewicy

    Historyczka z sąsiedniej ulicy Dbała o zacne miano dziewicy, Lecz to poza niestety Tej zwodniczej kobiety ...........................................

  • Istota.

    Jestem Wrażliwą maszyną bezduszną Do wykonywania poleceń niewyrażonych Androidem nadpisującym twój wczorajszy krzyk Dzisiejszym, porannym uśmiechem Lalką do zabawy w ...

  • Wybrakowany towar

    Samotny dziwak o umyśle artysty tworzył stiukowe zwoje. Ornamenty w łupinach zatapiał w formalinie. Potem na targu warzywnym sprzedawał słoje z pustymi oczodołami ...

  • sad robaczywych papierówek

    widziałam wszystko poprzez spękaną korę dotykałam umarłych drzew reumatyczne pędy plątały moje dłonie poznałam oblicza przyjaźni które były jak razy bolesne i ...

  • Pokaż mi...

    Pokaż mi Pokaż mi waginę swą, Nie chcę niczego więcej, Nie zbliżę się, obiecuję, Ani nie wezmę w ręce. Pokaż mi waginę swą, Jej tylko oczy pragną, I pieścić ...

  • ,, Ach, coś tam..."

    , , Ach, coś tam…” Kiedy smutek spłynie w dal, Kiedy zdejmiesz z szyi szal, Kiedy będziesz już gotowa, Zaczniesz wtedy żyć od nowa. Kiedy z chmury spłynie woda, Gdy ...

  • Limeryk. Historyczka. Wzór dla dam

    Historyczka wytworna, wzór dla dam Panom wciąż powtarzała: nie dam wam! Oni czekać nie chcieli Damie numer wycięli

  • Zdolny człowiek

    27 I 2021 Zdolny człowiek Gdy dzieckiem byłam małym Kochałam lasy sercem całym, Dywanami drogę ścieliły wrzosy A zza pagórków – dziecięce głosy. Dzwoniły nam ...

  • Limeryki o Historyczce ostrzejsze (5) część I

    Historyczka spod Białorusi Z miną wielce wytwornej paniusi Napotkała dwóch asów Za sprawą ich k…ów Wielki bęben dziś nosić musi Historyczka z Chędożonej Woli ...

  • Nie być

    NIE BYĆ Kiedyś, gdy stałam się człowiekiem Chciałam być motylem, ptakiem, rybą Bystro w górę strumienia Przemierzać szybciej, by wolniejszą być Później, gdy nadal ...

  • Cukier mi spadł

    Cukier mi spadł Cukier mi spadł skurwysyńsko I teraz wpierdalam słodycze, A później jak pojebany Kalorie, kurwa, znów liczę. Ochujeć można z tym światem, Z tym ...

  • Historyczka na Mikołajki

    Historyczka cna, z Mikołajek W Mikołajki dostała zbiór bajek Gdy to dał bałamutnik Wnet ją posiadł okrutnik Lżąc bezwstydnie od dupodajek ...

  • Pytania do miłości

    Ile warta jest miłość? Czasem kilka pięknych nocy i kilogramy łez. Jak długo trwa miłość? Czasem pięć minut, a czasem nawet całe życie. Jakie rozmiary może mieć ...

  • Jesteś naszym słoneczkiem - Dla Duygu

    Piszesz świetne teksty którymi wnosisz radość do czytelnikowego serca nawet jak za oknem z nieba pada deszcz. Jesteś naszym słoneczkiem lol bez ciebie nie jest ten sam ...