Poezja - str 14

  • Boję się

    Boję się, że nie będziesz ze mną szczęśliwy. Boję się, że coś się nie uda. Boję się, że w końcu zrezygnujesz. Boję się, ze potem mnie znienawidzisz. Boję się ...

  • Babole – Gówniana Poezja

    Znalazłam ten wierszyk przypadkowo w wiadomościach, po latach, i myślę se: wrzucę, a co tam :D Podziękowania dla Spekera za pomoc. :kiss: *** Znacie wiochę "Wielkie ...

  • Potrzebne rzeczy.

    Potrzebne rzeczy. Uśmiechnąć sie promiennie! Dotknąć, uściskać, przytulić... Powiedzieć, że mnie kochasz. Pogłaskać po głowie... I żebym ja Cię pogłaskała! Już ...

  • Szał 2

    Szał Fyckiem malowane Plapsem całowane Spijany słodki miód By szczęście dawać mógł. Ty mi dostarczysz bodźców Nauczonych od ojców Będziesz otwarte dziury masował ...

  • ,, Przetrwanie"

    ,, Przetrwanie” 28.03.2018 Mijają lata, a z nimi radości Dziś świat usłyszy o naszej miłości Tak długiej i skrytej gdzieś tam głęboko Co raz tylko nam wpadła w oko ...

  • Miłość jak cień

    Miłość jest jak cień człowieka, szkoda, kto dla niej wiek trwoni, kiedy ją gonisz, ucieka, kiedy uciekasz, to goni.

  • Dziękuję Ci

    Jesteś jak oddech ziemi, zroszonej rannym deszczem, jesteś słońca promieniem, który świeci mi jeszcze. Jesteś jak słowik, który co wieczór przylatuje, jesteś... I za to ...

  • Moja Śmierć

    Pcha mnie do kuchni, ciągnie mnie w dół, moja mała Śmierć. Skacze ze mną z klifu, wpycha pod auto, moja słodka Śmierć. Podaje mi strzykawkę, ostrzy mój nóż, moja ...

  • Tamte ptaki

    31 III 2021 Tamte ptaki Chociaż słońce tym samym blaskiem lśni I wciąż spokojne i dobre dni, Tak samo szumią przerzedzone lasy I wciąż te same na łąkach kwiaty. Lecz ...

  • Odpowiedź na pytanie

    Znowu siedzę sama Tak jak Ty pośród czterech ścian I zastanawiam się czy dalej coś łączy nas W moim łóżku nie ma Ciebie już A poduszka nadal podtrzymuje zapach Twój ...

  • Moja droga 2

    Gdybyś wiedziała, co myślę o Tobie, gdybyś wiedziała, co czuję do Ciebie, inaczej patrzyłabyś na mnie, inaczej patrzyłabyś na siebie.

  • Tęsknię za tobą

    Kiedy siedzę nad jeziorem, to myślami jestem przy tobie. Serce me krwawi bo tęsknię Za tobą za pięnym twym głosem Za uśmiechem radosnym Miłość moja tak wielka jak ocean ...

  • Niedokończona (jeszcze) bajeczka....

    Stałaś na peronie w powiewnej sukience, Twoje włosy czesał wiaterek radosny, Zakochane oczy, błękitne i czyste W darze promienną miłość mi przyniosły. Niebo ...

  • Prawidła oddechu

    Zatul moje myśli puste samym byciem albo zniknij zewsząd gdyby nie ty te twoje przeklęte zaufaj mi od świtu dwa lica trzy to z lustra najszczersze zatul mnie prawdą lub ...