Poezja - str 9

  • Profesorka i dryblasy

    Profesorka z sioła wśród lasów Bała się tak okrutnych dryblasów. -Wiem, że macie ochotę, Lecz oszczędźcie mą cnotę, ..................................................

  • prostoduszny i sceptyczny głód

    pomiędzy sklepieniem nieba a pyłem ziemi każde miejsce miało zapach jedzenia zakwitły wrzosy a przecież wiosna była czy to jakieś czary czy udręczenie? droga pachniała ...

  • Ta wyśniona

    Ta wyśniona Wszędzie kurwy, szmaty, dziwki, Pierdolone dupodajki, Tu kurwiszon, tam blachara, A ja szukam wciąż tej z bajki. Tej jedynej, tej wyśnionej, Tej co obiad ugotuje ...

  • Siła

    To nie moc ciosu na ringu Nie zacisk zębów w kwadratowej szczęce Nie siła głosu nieznoszącego sprzeciwu Nie siła charakteru, tak łatwo łamanego używkami Nie siła ...

  • ,, Smak"

    ,, Smak” 12.05.2018 Kocham Cię jak pomarańcze, Czasem nago dla nich tańczę, Mają smak bardzo swoisty, Jak twój urok osobisty. Kocham Ciebie jak arbuzy, Jesteś przy nich ...

  • Dla M.

    (pożegnanie) Siostrą moją jest Śmierć, a Obłęd mym bratem. Przede mną przepaść, a za mną pożoga. Umysł mój w ciemności piekła zanurzony Duszy już nie mam ...

  • Krucha

    Pod wierzbą leżysz W oddali strumień szumi Wciąż milczysz Radość skromnie tłumisz Przytulam cię do siebie Żar ogarnia mnie powoli W naszym małym niebie Uczucia chcę ...

  • czerwony pokój

    przychodzą biorą podglądają na podsłuchu wciąż jestem niewyobrażalne potykam się o przodków winna mówią ich czerwone mordy wczoraj przyszli jeden z nich pośliznąć ...

  • Szukam kobiety

    Szukam kobiety Szukam kobiety na stałe. Na stałe, zależy mi na tym, Nie mam wysokich wymagań, Byle nie była jak patyk. Szukam kobiety na stałe, Takiej co mnie pokocha, Nie ...

  • Łza

    Poprzez szybę złych słów Łza pojawia się Pytasz dlaczego? Ot tak pojawia się, Nie krzyczy głośno, Nie słychać jej, Krzyczy cicho, Jak ból,który wodą wylewa się, Bo ...

  • poczytaj mnie - zanim zamknę kartki

    zakochaj mnie bez opamiętania w niezapominajkach ujrzyj oszalenie pocałunkami obudź zmysły zapragnij ust aż do granic znoszących ból krew w żyłach podpal niech zakipi ...

  • Demograficzny wyż

    Tam nie było kanalizacji i wody, ale za to na podwórku, jak orzech był wychodek. Tam jakiś inny był ten świat Boży bo wychowywano pasem i głodem. Choź serca tych ...

  • Gdzie ukryta nadzieja

    nadzieja w promieniach słońca świetle we mgle latarni morskiej czai się w prozaicznych dźwiękach skrzypieniu drzwi świergotaniu ptaków szumie liści w lesie w oczach psich ...