Poezja - str 6

  • Kiła

    I znowu ta sama masakra, i znów faza jest nieciekawa ponownie embarga, maseczki, skończyła się dobra zabawa. Tu jakieś protesty, zamieszki, przez kretynów rząd wywołane ...

  • scodziennieje i wzbudzi niepokój

    rzeka i rzeka kąsając brzeg zmieniała łożysko po wielokroć mały chłopiec tam chodził by obcować z wielkością taki mały wobec czegoś tak ogromnego niesamowite ...

  • Rok temu.

    Rok temu… Rok temu, spotkaliśmy się ciekawi siebie, Rok temu, siedzieliśmy na ławce, którą ktoś niedokładnie pomalował na biało, śmiech, rozmowa, Rok temu, w parku ...

  • zgarbiony dom

    przy starej gruszy dębowa deska przyjaciółka wierna zawsze czeka wyheblowana człowieczym siedziskiem jedną stroną przyklękła stopy kąpie w rosie zebranej o świcie ...

  • Posłuchaj mnie

    Mając ciebie, pragnę więcej Zwykłej rozmowy o rzeczach błahych Spraw o pogodzie i liściach na ziemi O pierwszej kropli spadającej z nieba O zacnym grzybku z podgryzionym ...

  • BARWY JESIENI

    Jesień życia nie musi być szara Jesień życia może mienić się paletą barw. Barwy są różne. Miłość, przyjaźń, dobroć, zrozumienie Tolerancja, refleksja ...

  • Babole – Zbok

    Z góry przepraszam Was za tą głupotę :redface: *** Żył sobie raz Zbokus Dmuchacz, och, jakiż był z niego ruchacz, i choć wiekiem typ podstarzały wciąż chwalił ...

  • Belferka w pończochach

    Raz belferka z sąsiedniej wiochy Założyła wytworne pończochy Wiatr spódnicę zadziera Ależ będzie afera… .............................................

  • ODA DO WYZYSKU 2

    Budzik dzwoni, piąta rano, bardzo ciemno na podwórku, znowu musisz wstać do pracy, żeby stać w tym nudnym sznurku. Ruszasz dupę z marudzeniem, półprzytomny, pijesz kawę ...

  • Krzywa łódź

    Stanąć w kałużach słonej wody. Patrzeć po gniewnej otchłani i srogim obrazie, mrugać powiekami pod wiatr, pod ołowiany blask morza. Tam przed horyzontem krzywy kształt ...

  • Pies

    PIES Jestem Dostojnym kundlem Zwiedzającym śmietniki przedmieść o różnym stopniu bogactwa Wyżerającym co lepsze kąski Pozostawione przez lepsze willowe rasowce Zbyt mało ...

  • Babole – Covid porażka

    Obrazki zjebane, obrazki paskudne, gdy widzę to gówno, to chudnę i chudnę... Bo kurde, od razu, apetyt odbiera, wręcz rwie na wymioty, i na płacz się zbiera. Lecz nie, nie ...

  • Babole – King Song

    Jestem ci ja Kaczor Kwaczek hopsa sa, hopsa sa ładny, żółty mam kubraczek hopsa sa, hopsa sa Niezły ze mnie kawał drania oj tak tak, oj tak tak niski wzrościk, pusta bania ...

  • Dzień kobiet.

    Dziś powinnaś być królową, Wypoczywać cały dzień. Komplementów słuchać dużo, Wszystko na skinienie mieć. Nawet, kiedy spojrzysz w niebo I wypowiesz tę chcę mieć ...