Poezja - str 5

  • Babole – Skoczny obierek

    Z dedykacją dla Gabsa, który chciał babola :D Proszę :tadam: Pyra w ziemistej podomce, z odrostem na czapce, taniec paniki toczy, skóry z nieba lecą. Komóra muzą ...

  • Czego chcecie?

    Czego chcecie? Czego chcecie skurwysyny, Rymów, kurwa, wierszy białych? Krótkich, kurwa, opowiadań, Kurwa, czy esejów całych? Czego, kurwa, Wam brakuje, W ciągłym, kurwa ...

  • Zawiera ciąg liter.

    Za oknem śnieg, mróz i zamiecie A w mojej duszy kwiaty miłości i zieleń szczęścia Za oknem deszcz, zimno i zawieje A w moim sercu Ty, i tęsknota Za oknem szaro, buro ...

  • Próżnia

    Nie chcę żyć, ale nie chcę umrzeć. Czuje się zawieszona – w próżni. Jestem w próżni. Jestem pomiędzy. Może to ja jestem próżnią…? W próżni nie jest błogo ...

  • haiku dla M

    letnie koncerty porośnięty rzęsą staw rechot żab niesie *** na przedwiośniu dnia jak latawce w przestworzach nikną nocne ćmy *** oczarowanie w papierowe ptaki - tchnie ...

  • Pożądanie.

    Ja dużo nie chcę tylko twoje dłonie, niech mnie obejmą niech serce zapłonie. Szałem namiętności, gdzie ciała złączone w rozkosznym tańcu pląsają szalone. Smakując ...

  • Idą do nieba

    ---------------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------- Idą do nieba chłopcy i ...

  • Lśnienie

    Spadam Modlę się i spadam. Poczuwam od odpowiedzialności Z tłumem w głowie gości. Modlę się do pana Spadam. Błagam o śmierć Wybaw mnie. Lśnij. Lśnij mała, lśnij ...

  • Jestem suką płatnego zabójcy

    Jestem suką płatnego zabójcy. I złodzieja Choć zwykła ze mnie oszustka, Skradł moje piękne ciało Zapłacił swoim i piko czystym Zapomniałam o wierności I wszystkim ...

  • panoptikum przemijania

    pragniemy czas rozciągnąć wiedząc że ziemia jest żarłoczna każemy językowi tkwić za zębami a jej czekać innych pozostawiamy na pożarcie ona zaś czyha nie pod a za ...

  • Tam

    Nigdy już nie będę bliżej Ciebie. Szkolne wycieczki, sympozja, konferencje, wszystko jak na złość pcha mnie w to miejsce. Kiedy znów bez Ciebie odwiedzam to miejsce, nie ...

  • Mistrz wciąż bez Małgorzaty

    – Jam częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro. J. W. GOETHE „FAUST” Szedł sam pośród tysięcy ludzkich historii. Szedł, nie wiedząc ...

  • DZIEŃ MĘŻCZYZN

    Ja dopiero się dowiedzieć, że dziś mamy święto chłopa, na śmierć, kurde, zapomniałam, co za lipa, co za wtopa. Ale przecież polska dama jest dzień cały zabiegana ...

  • haiku jesienne

    szarość za oknem złote latawce klonu spływają z deszczem *** bezwietrzny wieczór trzask kolczugi kasztana przerywa ciszę *** szelest sitowia odlot żurawi zbiera jesienne ...