Szkolne - str 4

  • Małe rzeczy cz. 2 (ostatnia)

    Kolejny tydzień zaczął się niemal identycznie jak poprzednie, tzn. śniadanie przyniesione przez mamę, przeglądanie komiksów(znowu te same), wyglądał przez okno szukając ...

  • Zamknięte drzwi cz. 3 (ostatnia)

    Jak może pamiętacie ojciec Marcela, Stefan prowadzi firmę świadczącą usługi remontowe, prace ogólnobudowlane, wykończeniowe, itp. To ciężki kawałek chleba, harówka ...

  • Jak to jest być nastolatką ? - Rozdział 2, część 2

    Gdy nastąpiła godzina 22:04, zaczęłam pisać sms-ami z Vanessą i Polą. Pola to nowa dziewczyna w szkole, przyjechała z Gdyni. Mieszka teraz w Opolu, ma małe mieszkanko, a ...

  • Nigdy wiecej

    no to tak rozpoczoł się już rok szkolny.. wszyscy się pozmieniali i wgl.. niektórzy patrzą się na ciebie jakby chcieli Cię pożreć na miejscu.. siedzisz w klasie ...

  • Uwięzione w szkole

    Po W-F -ie. Patrycja, Magda i Maja przebierały się w szatni nie zauważyły iż inne koleżanki wyszły. Nauczycielki ani woźnej też nie było. Przerażone wybiegł z szatni ...

  • Spacer z wrogiem

    W odróżnieniu od wcześniejszych opowiadań, które napisałem to jest to jak najbardziej prawdziwa historia. Dlatego dla wielu z Was może okazać się mało interesująca ...

  • "Nie rób komuś co tobie nie miłe"

    Był sobie pewien chłopiec który był nowy w szkole. Być nowym to bardzo trudna rzecz dlatego starał się być miłym. Kiedy wszedł do klasy każdemu aż głos odebrało ...

  • Wredne Koleżanki 1

    Hej ! To moje pierwsze opowiadanie. To było na początku roku szkolnego. Siedzę w szkolnej ławce i rozmawiam z koleżankami. Nagle ktoś puka do drzwi. Zobaczyłam naszego ...

  • Nazwij to co nienazwane. #2

    2#. Nowa szansa. "Chwyciłam za torbę i stanowczym krokiem weszłam do swojej klasy. " Większość siedziała już na swoich miejscach, sprawdziłam swój numerek wywieszony na ...

  • School Chronicles

    = I = 'Kocham Cię, Takashi-kun. ' Była to sytuacja żywcem wyjęta ze snu! Nigdy, nawet w najśmielszych marzeniach nie śmiałbym przypuszczać, że Suzaku-sanpai wyzna mi ...

  • Coraz mniej mnie II

    - Meg! Wstawaj na śniadanie! - Nie. Nie jem śniadania. - Jak to nie? - Nie chcę. Wieczorem zjadłam dużo i starczy mi. - Nie wygaduj głupot! Kupiłam specjalnie twoje ...

  • Kamila cz. 3

    Obudziło mnie ciche pukanie do drzwi. Zaspana podeszłam do drzwi i zajrzałam przez wizjer. Po drugiej stronie stała matka. Trochę się zdziwiłam, myślałam, że już jest w ...

  • Fałszywa przyjaciółka

    Myślałam że zawsze ten rok będzie taki jednak pozory mylą. Opowiem coś o Mnie byście wiedzieli : Mam na imię Jolka mam 17 lat jestem czarnowłosą dziewczyną o ...

  • Rozdział 3

    Była godzina 20. 30 Filip zmęczony po dodatkowych zajęciach koszykówki w szkole szedł w stronę domu Olgi. Właśnie przechodził przez park gdy zadzwonił mu telefon ...