Szkolne - str 3

  • Słoneczko. Cz. 2 - ostatnia

    - I co, dowiedziałaś się czegoś? – Marta nie mogła ukryć ciekawości. - Niewiele. – Natalia wzruszyła ramionami. – Wiem tylko, że chodzi o jakieś łóżkowe sprawy ...

  • 128√e980 - Prolog

    Dwudziesty pierwszy dzień października zdawał się zaliczać do tych beznadziejnych. Miałem w swoim życiu wiele takich, których nie wspominam najlepiej. Co prawda zawsze ...

  • Gdy najbliższe jest najdalej cz.1

    Czy wydawało wam się kiedyś, że życie to tylko prosta układanka złożona z kilku mniejszych, lub większych części, które tworzą całość ? Nawet jeśli zmieniamy ich ...

  • Z pamiętnika nieśmiałego ucznia

    Dzisiejszy dzień będzie tym przełomowym. Czuję to całym sobą. Moje życie zmieni się diametralnie. Od dziś koniec z nieśmiałością. Koniec ze strachem. Koniec ze ...

  • Wszystko co zechcesz- Epilog

    10 lat później Stoję nad nagrobkiem, i wpatruję się w wyryte litery układające się w imię. Uśmiecham się w duchu, na wspomnienie wszystkich cudownych chwili. Kładę ...

  • Miłość poznaje się po cierpieniu - rozdział III

    Niewielki promień słońca przebijający się przez zasłony oświetlił twarz dziewczyny. Miała ochotę jeszcze pospać, ale niestety wakacje się skończyły i musiała już ...

  • Nowa w szkole cz. 8

    * 2 dni później * Cały weekend spędziłam z Remkiem. Albo byliśmy w kinie albo w parku lub cały czas oglądaliśmy filmy. Obudziłam się dzisiaj o 5:27, nie mogłam spać ...

  • Utracona przyjaźń

    Pewnego dnia, dwie nastolatki - 16-letnia Annie i 17-letnia Wendy spotkały się w domu Wendy. Chciały porozmawiać i poplotkować o ostatnich wydarzeniach w ich liceum ...

  • Szkolne zawirowania miłosne cz.5

    Dzień w szkole zleciał szybko, widziałam jak Sylwia na mnie patrzyła, pewnie chodziło jej o Patryka, ale nie przejmowałam się tym. Sylwia to klasowa 'obgadywaczka' ...

  • Nauczyciel WF'u

    Zacznijmy od początku. Mam na imię Natalia i właśnie obchodzę z moimi przyjaciółkami ostatnie dni wakacji, po których rozpocznie się mój ostatni, trzeci rok nauki w ...

  • Nauczyciel

    Witam wszystkich. W tym krótkim opowiadaniu chciałem Wam przedstawić krótką historię, która omal nie zaważyła na kontynuacji mojego życia, mimo że wydarzenia tamtego ...

  • Moja historia cz.1

    Właśnie pożegnałam się z moją koleżanką, no trudno wracam do domu. Idę powoli chodnikiem, słyszę tylko szum wiatru i swój przyśpieszony oddech i zerkam na mój ...

  • Niespodziewane spotkanie cz.3

    Ostatnia lekcja... na szczęście. Czy tylko ja nienawidzę mieć siedmiu lekcji. Raczej myślę, że znalazło by się parę osób, które by się ze mną zgodziły. Jak mi ...

  • Nauczyciel historii i jego zwykła uczennica.

    Witam. Jest to moje pierwsze opowiadanie wiedz może być ono bezsensu. Przyznaje opowiadanie jest zmyślone ale osoby w nim umieszczone są prawdziwe. Przedstawienie postaci: ...