Szkolne - str 5

  • Tak to sie zaczęło

    - To nasza ostatnia lekcja w tym roku szkolnym moi kochani... - powiedziała nauczycielka. Od września zabieramy się do nauki. Testy gimnazjalne i ostatni wasz rok w tej szkole ...

  • Przypał na dyskotece

    Pewnego dnia dowiedzieliśmy się z kolegami że w szkole będzie dyskoteka andrzejkowa. Zgadaliśmy się z kumplami żeby kupić alkohol i wypić przed dyskoteką. Po szkole ...

  • Samobójca

    Kolejny dzień zbliżał go do tego, by skończyć, ale zawsze myślał, że nie da rady. Na początku myślał o tym tylko przed snem, kiedy każda jego myśl była uwalniana z ...

  • Ostatnia Wigilia Marstenów

    Bim, bam, bom. Właśnie wybiła północ oznaczająca nadejście Wigilii Bożego Narodzenia. Ten dzień miał być radosny, jak żaden inny w roku. Nikt z trójosobowej rodziny ...

  • Przepis na świat, rozdział 13, 14, 15 ostatnia

    Rozdział trzynasty Seks Szkoła, odrabianie zadań domowych, nauka, smutek. Szkoła, odrabianie zadań domowych, nauka, smutek. Tak mijały dni. Nie było nocy, której Marianna ...

  • Wycieczka szkolna - (przez monsun)

    Szkoła postanowiła zorganizować wycieczkę dla klas pierwszych w celu "zintegrowania młodzieży". Łatwo im mówić, nawet nie znają znaczeni tego słowa. Cieszyłam się ...

  • Wacek na biologi...

    Pewnego dnia na lekcji biologi omawialiśmy budowę szkieletu człowieka. Muszę przyznać, że nie najlepiej się uczę, ale bardzo zafascynowało mnie ciało człowieka ...

  • Historia skejta

    Zbliżał się początego nowego roku szkolnego. Nowe gimnazjum, nowa klasa i nowi ludzie do poznania. Bardzo cieszyła się że wybrała tą własnie szkołe gdyż miała ...

  • Przypał z fajką

    .Poszedłem do nowej szkoły.Nie znałem nikogo.Palę fajki już bardzo długo, i pierwszy tydzień w szkole nie zapaliłem bo po prostu nie chciałem mieć..prze..je..ba..ne za ...

  • Pedalomania

    Mam na imię Wojtek.S-Opowiem wam o moim problemie. Lubie często obmacywać chłopców ostatnimi czasy zdarzyło mi się parę wpadek na korytarzu w naszej szkole. Pani ...

  • Gejomania

    Cześć mam na imię Piotrek i mam 14 lat.W ławce siedzę z moim przyjacielem Tomkiem. Na początku podobały mi się dziewczyny ale z czasem zaczęli się też chłopcy. Pewnego ...

  • Przygoda w moim królestwie

    Pewnego dnia poszłam na wagary z koleżanką. Było bardzo zimno temperatura ok -11oC, śnieg leżał na drodze a my idziemy 2 km do pobliskiej wioski. Gdy już nie mogłyśmy ...

  • Połamaniec

    To był straszny dzionek buuu . W szkole było ok żaba poza w-f buuu . Mieliśmy biegi na 60 metrów hehe . Przebiegłam metę i koniec złamałam sobie rękę buuu buuu buuu ...