Przygodowe - str 2

  • Cienka Linia - Rozdział 10

    Ludzie mijający nas raczej nie wyrażali sympatii na nasz widok. Tak jak wcześniej śnieg, tak wszechobecny piach, wchodzący tam, gdzie być go nie powinno, irytował, czy ...

  • Błądząc w podziemiach cz. 5

    Usiadł przy czystych, białych skałach i zamknął oczy. Podobno nadzieja umiera ostatnio ale z kolei zdaniem niektórych wspomniana nadzieja jest matką głupich. Bez ...

  • Zaklęty (jednostrzał)

    Miało iść gdzie indziej, lecz za dużo zachodu z tym. Szkoda jednak, by się zmarnowało, więc wrzucam. Kości głośno klekotały przy każdym najmniejszym moim ruchu, a echo ...

  • Przygody sióstr Bennet #4

    Niezadowolona Rusty mruknęła pod nosem ,,Gratuluje’’ i opuściła gabinet Profesor McGonagall trzaskając drzwiami. Miała cichą nadzieję, że to właśnie Gabriella ...

  • Kempingowy seks 1.

    Kempingowy seks 1. Majka i Ola. Ledwo znaleźliśmy się w pokoju a Majka odwróciła się do mnie i lekko uniosła do góry głowę. Dopadłem do jej ust jak szalony i ...

  • Kempingowy seks. Prolog

    Kempingowy seks. Prolog. Mam na imię Wojtek i sam nie wiem kto wymyślił mi takie imię. Właśnie skończyłem 17 lat. Było to u schyłku XX wieku. Zdałem właśnie do III ...

  • Wycieczka rowerowa

    Spotykaliśmy się z Kubą rok, był ciepły dzień czerwcowy umówiliśmy się na wycieczkę rowerami. Kuba przyjechał pod mój dom o dziewiątej i powiedział, że możemy ...

  • Alarm

    "Spotkałem staruszka, który siedział i sprzedawał jabłka. Na początku go nie poznałem, ale kiedy spojrzałem w jego oczy, już wiedziałem. To on kiedy byłem młody na ...

  • Kolejne losy Kamili

    Kamila posłusznie wrzuciła telefon do woreczka, a gdy tylko stara odeszła, niepostrzeżenie wylała sok pod stół. Obrus był długi, sięgał podłogi, nikt nic nie ...

  • Beznamiętnie

    „Dzisiaj w nocy doszło do ataku na ośrodek portowy w Szczecinie. Zginęło przez to tysiące ludzi, w tym niestety burmistrz i nasz umiłowany przyjaciel narodu, Borys ...

  • Jedno Królestwo

    Kraina przepełniona wojen wyłaniała się z mgły. Była położona na czterech wyspach, z których każda swoją majestatycznością przyciągała poranne promienie i morską ...

  • Kraina

    Wszystko zaczęło się tego dnia, podczas rutynowego przeglądu pojazdu, którym patrolowałem okolice. Nagle usłyszałem wybuch i ujrzałem jasne światło, które mnie ...

  • Pamiętnik anonim-ka

    Wszystko zmieniło się od tego feralnego dnia zginął wtedy mój chłopak i moi rodzice. Zostałam sama na tym świecie bez rodziców i ukochanej osoby. Nie umiem teraz ...

  • ślepa miłość (część 2)

    Traktowałam go jak przyjaciela jak brata. Cały czas ze sobą rozmawialiśmy przez telefon i pisaliśmy na Messengerze. Mieliśmy ze sobą bardzo dobry kontakt. Z czasem ...