Dramaty - str 2

  • Wiktoria cz.1

    Opowiadania erotyczne :: Wiktoria cz. 1 Zaciskała dłoń na rączce starej walizki. Tak szybko ją pakowała. No tak ale po tym co się wydarzyło, nie mogła dłużej tam ...

  • Badanie

    Elaine obudziła się zadowolona, że nie musi iść do pracy. Miała na dziś umówioną wizytę w gabinecie ginekologicznym. Nadszedł właśnie coroczny termin badań ...

  • Moja popieprzona miłość

    Opowiem o mojej pierwszej miłości która okazała się beznadziejna. Kilka dni po mojej osiemnastce na imprezie u koleżanki poznałam Sławka. Wydawał mi się wtedy naprawdę ...

  • Domyśl się... – rozdział I

    I – Urs, zrozum wreszcie! Nie możesz ciągle uciekać przed ludźmi. Na świecie jest multum porządnych facetów. Tamto z Markiem było i minęło. Musisz w końcu zacząć ...

  • W oka mgnieniu.

    Widziałem razem z Tobą lato Nieśmiale nadeszła jesień Złe duchy ze sobą niesie Nie mogłem nic poradzić Przestałem mówić, przestałaś słuchać Nie mogłaś już ...

  • Wyłącznie kolega

    Czasem biorę Cię zbyt poważnie i wtedy twoje zachowanie boli bardziej. Później uświadamiam sobie, że nie mam prawa się tak zachowywać bo przecież jesteśmy tylko ...

  • Two shots 5

    Wszystko mnie boli. Otworzyłam powoli oczy. Panował pół mrok. Chciałam delikatnie się podnieść lecz nie miałam siły.. Gdy mój wzrok przyzwyczaił się do mroku ...

  • Ironia życia #2

    Dziś jest 23 kwietnia.. Tydzień który minął był całkowicie do dupy, a na moim ciele przybyło tylko kresek. Coraz bardziej pragnę się zabić,nie mam już siły.. Nie ...

  • Zdrada i upokorzenie

    Pewnego razu na Facebooku poznałem pewną osobę,,Daniela'' na początku wydawał się fajny i wgl pisaliśmy o wszystkim myślałem że to ten jedyny. Ale pozory się pomyliły ...

  • Fabryka Zła-Część II

    Po tamtym incydencie czułem, jakbym utracił część siebie, coś niesamowicie ważnego. Zabiliśmy wszystkich bezbronnych uciekinierów, nienawistne epitety moich kompanów ...

  • Płacz nienarodzonego dziecka

    Mamo, mamo! Dlaczego na mnie wydałaś Śmierci wyrok? Zimne narzędzie do siania śmierci stworzone Właśnie mnie chwyciło za nogę Wyrwało nóżkę Wraz z moim brzuszkiem ...

  • Sen o babci

    Babcia myje się w łazience ktoś puka do drzwi i ona naga leci szybko do drzwi ale ja byłam przed nią. Boję się i patrzę przed witraż kto to A tam czarno pusto i zielono ...

  • Akt I : Morskie opowieści

    Akt I Morskie opowieści Jeden statek na pełnym morzu Pośród raf wielkich i podwodnych stworów Pływa, pływa Od dnia swego pierwszego Od portu do portu, co chwila się wlecze ...