Komediowe - str 6

  • Mini-Tomik Komizmów – piętnasty zbiór fars wszelakich

    451. „Po chwili drzwi otwarły się i zobaczyłem ja”. Na pewno lustro tam było. A może nie? 452. „Do czasu gdy pewnego dnia w piękne niewinne piątkowe popołudnie ...

  • Babole – Pieśń ku czci Panny Kwarantanny

    Z dedykacją dla Duygu, która wprawiła mnie dziś w głupią i głupszą głupawkę. :crazy: *** Raz, dwa, trzy – jedziemy! Ref: Babole, babole, o ja cię fasolę, pierdolec ...

  • Szpitalny survival

    Kilka moich wydarzeń z pobytu w szpitalu. Dzień 1: REJESTRACJA: Przyjechałem kolo 8 do szpitala, oczywiście jak na złość kolejki do rejestracji jak za PRL'u. Jeszcze jak by ...

  • Co w Lolowie piszczy cz. 11

    Dziewczyna uśmiechnęła się szeroko, widząc przyjaciółkę, lecz jej wzrok po chwili skupił się na osobie dziennikarza. – Witaj, kochana! – Ktoś podeszła do Dygu i ...

  • Małe jest piękne

    Mój pierwszy felieton (zawsze chciałam spróbować), więc proszę o wyrozumiałość :* *** Jak to się mówi: "małe jest piękne”, ale czy zawsze? Wiersze, krótkie ...

  • Anno Domini vol. 1

    Z góry informuję, iż jest to moja najdurniejsza praca, którą wedle obietnicy, a raczej "groźby" napisałam. W PODZIĘKOWANIU Frydkowi za jego durne, chamskie, seksistowskie ...

  • Bajka o wibratorze

    Cześć, to opowiadanie jest trochę inne od poprzednich, takie z lekkim poczuciem humoru;) ********************* Dawno, dawno, temu za górami za lasami w dziwacznej krainie ...

  • Przygody Mikołaja, co mnie rozbraja – strzał trzeci

    – I co teraz? Na siódemce nie pociągniemy – burknął Mikołaj, gapiąc się na Rudolfina. – To może do Ciotki Zgagi, ona na pewno coś poradzi? – zasugerował rogacz ...

  • Z pamiętnika dwudziestoletniej pseudofilolożki [part 4]

    Sytuacja miała miejsce ze dwa miesiące temu. Przyjechałam w poniedziałek przed zajęciami, jednak byłam spóźniona, bo wyjechałam trochę za późno, a dodatkowo po drodze ...

  • Mini-Tomik Komizmów – dziewiąty zbiór fars wszelakich

    241. „Spotkam się z nim po 18, przyjedzie po mnie. Mam motylki”. Nawet nie chcę myśleć, co to za motylki i co chce z nimi zrobić. :boje: 242. „Przy herbacie, ciastkach ...

  • Frywolne wybryki natury, czyli "W to mi graj"

    Parodia "Demonów i Aniołów" autorstwa Cama123. Opowiadanie napisane za zgodą autorki. Enjoy! *** Za górami, za lasami, żył se koleś z fujarkami... No nie, no bądźmy ...

  • "Zawracanie dupy" od dupy strony 2

    Jako, że moja kochana KatiaZula napisała, iż czeka na fun, praca z dedykacją dla niej! :kiss: *** O, jest następne. Czy ona ma z tego fun? – pomyślał "twórca”, widząc ...

  • Olewka

    Ostatnio często ja i Pani magister rehabilitowana Somebody, specjalizacja: "Utylizacja gówna wszelakiego", czyt. "Stop Grafomaństwu”, sporo mówiłyśmy o różnego rodzaju ...

  • „Co to to nie!” – część 25 i 26

    by Koci & Hope Uwaga! Czytasz na własną odpowiedzialność:) 25 Lidia Jaki manipulujący skubaniec! Szalejąca chcica przyćmiewa mi umysł. Kierowana pożądaniem nie ...