Komediowe - str 4

  • Co w Lolowie piszczy cz. 3

    I znów „powodzenia”? Coś tu jest nie tak. – Babolek zląkł się jeszcze bardziej. A może dać sobie spokój? Warto narażać dupę dla artykułu? Cholera, ale tyle kasy ...

  • Co w Lolowie piszczy cz. 4

    Raz, Dwa, Trzy - wielkie dzięki! :przytul: *** Minął kolejne trzy domki i po prawej nagle ujrzał brzydki, odrapany budynek, zupełnie niepasujący prezencją do reszty ...

  • Co w Lolowie piszczy cz. 7

    Jak oparzony odwrócił się na pięcie i zobaczył kolejną, bardzo młodą mieszkankę. Kurwa, czy tu jest ktoś, kto skończył trzydziestkę? – Pomyślał, lecz zaraz tępo ...

  • „Co to to nie!” – część 47 i 48

    by Koci & Hope Uwaga! Czytasz na własną odpowiedzialność:) 47 Lidia Ubrana w kreację zakupioną przez Mańka oraz szpilki z czerwonym obcasem, wychodzę z Berlingo ...

  • Śmiesznie niezręczna sytuacja.

    Pewnego dnia we wsi "Kartony" w której mieszkała Pola zdarzyły się dziwne rzecze. Wyszła na pole by się przejść z widłami, postanowiła przerzucić stos siana w inne ...

  • Mini-Tomik Komizmów – no i siódmy zbiór fars wszelakich

    181. „Kiedy przechodziłem obok łazienki, której swoją drogą szukałem dobre 5 minut, usłyszałem głos mojej żony”. To dobrze, że szukał swoją drogą, gdyby szukał ...

  • Mini-Tomik Komizmów – trzynasty zbiór fars wszelakich

    391. „Po chwili poczułem ból, ciągnięcia za włosy, dlatego odsunąłem głowe, patrz na Panią”. Cztery zdania w jednym zdaniu, brawo Ty! Tylko te przecinki… Ale ...

  • Przyjaciel dresiarza

    To był 3 maj. Wielkie święto, wszędzie powiewały biało-czerwone flagi i dało się odczuć patriotycznego ducha. Spacerowałem po parku, który wydawał się być małym ...

  • Mini-Tomik Komizmów – kolejny zbiór fars wszelakich

    Z dedykacją dla Spekera! *** 31. „Przeglądam kolejno każde ogłoszenie, ale widzę tylko, facet szuka sponsora, sponsorki, na loda, na oral itp itd…”. Oral to jeszcze ...

  • Z pamiętnika dwudziestoletniej pseudofilolożki [part 9]

    Dziś może nie będzie jakoś strasznie śmiesznie, ale te myśli są warte zapamiętania. To zdjęcie to definicja miłości. Wszyscy myślą, że jak między moim bratem a mną ...

  • Z pamiętnika dwudziestoletniej pseudofilolożki [part 3]

    Zajęcia z panem Michele są zawsze nieprzewidywalne, a dzisiaj mieliśmy zaszczyt ponownie na nich uczestniczyć. Na samym początku, oczywiście okazało się, że brak klucza ...

  • Bezsenność w Seattle

    Jak zwykle, okazał się źle poinformowany. Wprawdzie w siedzibie Dyrektoriatu plotki rozchodziły się z prędkością większą nawet niż przesył danych zapewniany przez ...

  • Rozdwojenie jaźni

    Witajcie, kochani! " Denerwować się to mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych” – ERNEST HEMINGWAY. Dziś po raz kolejny zaskoczyła mnie głupota pewnego ...

  • Mini-Tomik Komizmów – dziesiąty zbiór fars wszelakich

    Gorące podziękowania Czytelnikowi2 za pomoc :przytul: *** 271. „ Tego dnia niemiał zbyt wielu klientów siedział przy swoim biurku i wypełniał raporty dla szefa, kiedy ...