Komediowe - str 2

  • Życie to gra

    Drogi czytelniku! Opowiadanie zawiera liczne odniesienia do slangu graczy. Aby uniknąć spojlerów, umieszczam słowniczek pod tekstem, gdzie objaśnienia ułożone są zgodnie z ...

  • Co w Lolowie piszczy cz. 9

    – Fajna ta powieść, naprawdę chciałbym wypożyczyć – wyjęczał Babolek, gapiąc się na Dygu maślanymi oczyma. – No nie wiem, raczej nie pożyczamy ludziom spoza ...

  • Żona pastora

    Jechał jak zawsze dość dziarsko. Nie lubił tej pracy, dlatego chciał jak najszybciej załatwić sprawę i wracać do domu, do swojego spokojnego, bezpiecznego azylu. Komiksy ...

  • Mini-Tomik Komizmów – i jeszcze jeden zbiór fars wszelakich

    61. „Jednego razu po takich lekcjach pływania chyba trzy razy gwałciłem mego penisa.” Radzę zrezygnować z tych lekcji, siurek może długo nie wytrzymać. 62 ...

  • Mega wpadka w windzie.

    No więc tak. Było to gdzieś... rok temu. Byłam w centrum handlowym z moją przyjaciółką (Kingą). Chciałyśmy przenieść się na trzecie piętro. Postanowiłyśmy ...

  • Mini-Tomik Komizmów – czwarty zbiór fars wszelakich

    91. „Tracąc nadzieje na cokolwiek, przęsła mnie myśl, że mógłbym dalej dobrze się bawić z kolegami”. „U prząśniczki siedzą jak anioł dzieweczki…”. 92 ...

  • Dzień Śmiechuuu .. ;P xD

    A więc tak dziś jest, hmmmmm aha 28 września 2oo9 roku xD ;P Ja Weronika nie poszłam do szkoły bo dostałam zawiadomienie do lekarza na szczepionkę ;P Strasznie się ...

  • Przygody Mikołaja, co mnie rozbraja – strzał szósty

    – Zobacz jaka kolejka – sapnął szef, wskazując paluchem przed siebie. – Oż w mordę! – zakrzyknął Rudolfino, widząc, iż ogonek krasnali, czarownic, elfów ...

  • Co w Lolowie piszczy cz. 10

    Przepraszam, że takie krótkie, nie mam sił :sad: – Wyluzuj, Margerytka ma czasem humory, przejdzie jej. Kup u niej kieckę i sprawa się wyprostuje – rzekła Dygu. – ...

  • Hipermarket

    Kiedyś to opowiadanie zostało usunięte, ale doszłam do wniosku - a niech se będzie. WCHODZĘ i od razu przerażenie! "Co, do jasnej cholery, przecież jest poniedziałek!” ...

  • Cyberseks

    Mój urodzinowy prezent, napisany przez... niestety, nie mogę zdradzić. Wybaczcie, ale nie mogłam się powstrzymać, żeby tu tego nie wrzucić:) DZIĘKUJĘ ZA ŚWIETNĄ ...

  • ZabUjstwo (cz. 2)

    Ruszyłam do niej, wykończona, wycieńczona. Z tego wszystkiego poczułam nagle coś dziwnego. Odwróciłam głowę w lewo, w prawo, w tył i zobaczyłam jak wypadło mi jelito ...

  • Zakład w małym miasteczku

    /////////////////// SEN MARTY O BOHUNIE Zasnęła. Szybko pojawił się sen. Oto w eleganckiej bordowej sukni jest na jakimś balu. To chyba Sylwester w jej miasteczku. Sami ...

  • Mini-Tomik Komizmów – czas na piąty zbiór fars wszelakich

    Podziękowania dla Katii i Spekera za pomoc. *** 121. „Usłyszałam, że Lucas zabrał wdech”. I gdzie z nim poszedł? 122. „Widziałam, że światło paliło się przy ...