Komediowe - str 3

  • Zwierzyniec

    Na początku był pies. Pies jak powszechnie wiadomo jest najlepszym przyjacielem człowieka. Spędzaliśmy razem mnóstwo czasu. On - bezinteresowny, dający miłość, na ...

  • Przygody Mikołaja, co mnie rozbraja

    – Do jasnej, i znów muszę jechać. Minus piętnaście, ślisko, ciemno, po jaką cholerę mi to? Zamiast siedzieć na dupie i pić grzańca, to nie – ja muszę ciągać się ...

  • ODA DO WYZYSKU

    Z pozdrowieniami dla pracujących na produkcji. Sorry za wykropkowanie nazwy zakładu, ale rozumiecie... Oparte na faktach. ENJOY! ODA DO WYZYSKU Dziś Wam powiem, bo nie wiecie ...

  • Polskie Święta

    Boże za dwa miesiące święta - nienawidzę tego. Po pierwsze nigdy nie mam pieniędzy na prezenty. W sumie to nie mam też nigdy pomysłu na prezenty... Ja nie wiem dlaczego w ...

  • Co w Lolowie piszczy cz. 12

    – Pomykaj, raz raz! – ponaglał goryl, gdyż Babolowi nie śpieszno było do zwiedzania więzienia. – No, to teraz będzie ubaw, Cyc cię tam zmolestuje – zaśmiał się ...

  • Co w Lolowie piszczy cz. 13

    Część stricte głupia (jak na trzynastkę przystało), ale to nic. Czasem trzeba się powygłupiać... dla zdrowotności :D Iguś, nadal chcesz mleka? :lol2: – Posadź ...

  • Co w Lolowie piszczy cz. 8

    Na końcu, a raczej na początku regału, znajdowała się duża, elektroniczna, dotykowa tablica. Na ekranie widniało zielone kółeczko, a pod nim witał napis: „Wciśnij, a ...

  • Szkolna kradzież

    To działo się wczoraj. Jakiś złodziej ukradł ze szkoły dziennik z ocenami naszej klasy. Pani dzisiaj w szkole nakazała odszukać złoczyńcę, nie chciała powiadamiać ...

  • „Co to to nie!” – część 61 i 62

    by Koci & Hope Uwaga! Czytasz na własną odpowiedzialność:) 61 Lidia Jest piękna słoneczna niedziela. Robimy spontaniczną wycieczkę do zoo. Z głośnika samochodu płynie ...

  • Mini-Tomik Komizmów – dwunasty zbiór fars wszelakich

    Dla Igi21 i Kocurka, którym śmiacia bardzo brakuje :przytul: *** 331. „Dziewczyna odpływała drugi stojąc z tyłu nie wytrzymał i wyciągnął swój sprzęt z bokserek ...

  • Mini-Tomik Komizmów – teraz szósty zbiór fars wszelakich

    151. „Sama pieściła sobie paluszkami różyczkę i ściskała drążącego ją palanta”. Ciekawe czy mówi o siurku, czy o chłopie? Mam nadzieję, że to pierwsze, facetowi ...

  • Ucieczka przed licealistkami

    Humorystyczna, krótka rzecz o ataku zombie na szkolnych kumpli z ławki. Zdyszany chłopak usilnie kopał w drzwi szafki. On i jego koledzy znajdowali się zamknięci i ...

  • Krótko i śmiesznie

    Byłem szczęśliwy. Byłem tak szczęśliwy jak tylko mógłbym to sobie wyobrazić. Z moją dziewczyną spotykałem się ponad rok i w końcu zdecydowaliśmy się wziąć ślub ...

  • Co w Lolowie piszczy cz. 2

    Kto, do kogo i po co? – Usłyszał Loginona, strażnika osady. – Mam pozwolenie od Moderona na przeprowadzenie wywiadu – miauknął facio, patrząc w wydrążoną w bramie ...