Komediowe - str 9

  • O krok od zagłady – niech żyje system cz. 1

    – Jasiu, wstawaj, czas do roboty. – Nie mam sił. – Wstawaj, mówię, zaraz wschód słońca – ponaglała Małgosia. – Ale... ale ja nie mogę. Nie zapłaciłem ...

  • Adoptuj nimfomankę! 2

    Przekroczyliśmy próg i wyszliśmy za drzwi. Honorata była naga, jeśli nie liczyć pasa cnoty. Ręce miała skute kajdanami za plecami, a na nogach miała łańcuchy, które ...

  • O krok od zagłady – niech żyje system cz. 6

    – Co tak zimno? – warknął Jasio, nakrywając się kołdrą pod samą brodę. Zerknął na budzik – 8:50. – Piździ jak cholera, przestali grzać? – potwierdziła ...

  • Mój stary to fanatyk wędkarstwa

    Mój stary to fanatyk wędkarstwa. Pół mieszkania zajebane wędkami najgorsze. Średnio raz w miesiącu ktoś wdepnie w leżący na ziemi haczyk czy kotwicę i trzeba wyciągać ...

  • Szurnięta Katarzyna cz 4

    Cz 4 Witajcie kochani! Na początku mojego bloga chciałam was bardzo przeprosić, że długo mnie nie było. Byłam chora połową ciała, bo miałam zapalenie lewego płuca ...

  • Z pamiętnika dwudziestoletniej pseudofilolożki [part 7]

    Dzisiaj będzie wpis o tym, jak prawie umarłam. Nie no, żartuję, nie będzie o tym, choć naprawdę niewiele dziś brakowało. Śniadanie zjadłam o 6:30 i spaliłam je całe ...

  • O krok od zagłady – niech żyje system cz. 2

    – Skąd mieliście miedź? – zapytał Jasio. Chłopaki zwinęli pomnik króla. Podkradli się w nocy i wyrwali go z „korzeniami” – zaśmiał się Jacek. – A PREWE? – ...

  • Zemsta

    Ciszę przerwał głośny dźwięk przywodzący na myśl grzmot słyszany w samym środku burzy. Bożydar otworzył oczy z przerażeniem. W pierwszej chwili poczuł ulgę. To był ...

  • „Co to to nie!” – część 27 i 28

    by Koci & Hope Uwaga! Czytasz na własną odpowiedzialność:) 27 Lidia Przysuwam ciało do Mariana, trzymając w szponach genitalia. Delikatnie bawię się woreczkiem z ...

  • „Co to to nie!” – część 45 i 46

    by Koci & Hope Uwaga! Czytasz na własną odpowiedzialność:) 45 Lidia Obraz mojego chłopka… „Boże! Ależ to dziecinnie brzmi w tym wieku”, jednak jak inaczej nazwać ...

  • Spowiedź melepety

    Parodia opowiadania "Wyznanie celebryty" autorstwa AlexaAthame. Informuję, iż tekst nie jest w żadnym stopniu ironią w stronę osoby Alexa, po prostu oryginał idealnie ...

  • „Co to to nie!” – część 15 i 16

    by Koci & Hope Uwaga! Czytasz na własną odpowiedzialność:) 15 Lidia Jakiś hałas, jakby coś spadło na ziemię, zmusza mnie, abym otworzyła powiekę. Światło włączonego ...

  • Macocha

    Miałam 17 lat gdy wydarzyła się ta historia, czyli ze trzy lata temu. Byłam dojrzałą nastolatką, której świat zawalił się na głowę 5 lat wcześniej przed ową ...

  • Przygody Mikołaja, co mnie rozbraja – strzał siódmy

    Do domu dotarli w okamgnieniu, pyłek był bardzo dobrej jakości. Szef zmarzł, postanowił więc poszukać cieplejszego odzienia. Otworzył szafę, a tam pusto. Otworzył ...