Komediowe - str 12

  • Biedrona łysa fasola.

    Wiem, wiem głupie :P. ~~~~~~ Pewnego słonecznego dnia szła sobie biedronka przez las. Ponieważ była bardzo malutka wolno przemieszczała się powoli.. A dojście do ...

  • Bylam mniejsza..

    W sumie nie jest to zbytnio śmieszna historia ale ja zawsze gdy o niej pomyśle to się smieję. Otórz kiedys gdy byłam mniejsza miała mmoże 7 może 8 a w sumie nawet 9 lat ...

  • Bóg , Alkohol , i Kobiety

    Adam siedział, schowany za małym drzewem.Słońce prażyło niemiłosiernie. Małymi Kamyszkami rzucał, w dal przed siebie. Za liści drzewa, spojrzał w niebo. - Boże, coś ...

  • ,, Przestroga"

    ,, Przestroga” Dużo piję, czasem palę, Głowa mnie nie boli wcale, Najważniejsze, to mieć gest. - Czy w lodówce piwko jest? Czytam dużo, lecz dowcipy, Czasem przejrzę ...

  • MYSZ I KOT - HISTORIA I ZAUFANIU

    MYSZ I KOT-HISTORIA O ZAUFANIU Mysz i kot stali nad głęboką studnią, na której dnie znajdowało się mleko i ser. -Kocie, zjedziesz po linie na dół studni. Jesteś ...

  • „Co to to nie!” – część 1 i 2

    by Koci & Hope Uwaga! Czytasz na własną odpowiedzialność:) 1 Lidia Jestem Lidia, mam dwadzieścia dziewięć lat i pracuję w pobliskim supermarkecie Dino. Niedawno ...

  • Sprężona żelatyna

    Był czwartek, w szkole jak zwykle nudy i Kamil, który zawsze się z nami droczy czyli ze mną i Pauliną. Później wraz z Pauliną poszłyśmy do szatni po kurtki ...

  • Macocha II

    Kontynuowałam niezbyt etyczny romans z własną macochą, od momentu kiedy po raz pierwszy z nią poszłam do łóżka aby pojechać na weekendową wycieczkę ze znajomymi. Gdy ...

  • Szurnięta Katarzyna

    Szurnięta Katarzyna Cz. 1 Witajcie. Mam na imię Katarzyna, ale wolę, jak mówią na mnie Kasia. A wszystko przez moją sąsiadkę, która też ma tak na imię. Ma dwadzieścia ...

  • „Co to to nie!” – część 31 i 32

    by Koci & Hope Uwaga! Czytasz na własną odpowiedzialność:) 31 Lidia Z pewnością ziomeczek myśli, iż uderzy w dzwoneczek za wymieniony zameczek. Może i faktycznie ten ...

  • Nocna Przygoda

    W czasach mej młodości grywałem na komputerze po nocach. Mieszkałem wtedy z rodzicami w bloku z wielkiej płyty. Przychodził taki moment nocą gdy świat zamierał, czuć ...

  • Wielkanoc. Marta i strażacy

    Tradycja, że strażacy polewają domy w lany poniedziałek. A potem chodzą po domach, żeby zbierać pieniądze na OSP. Marta jest w domu sama, bo mama poszła do kościoła ...

  • Remont. Marta i robole

    Postanowiłam wyremontować mój mały, drewniany domek. Zamówiłam ekipę trzech budowlańców. Majster Stanisław, dobrze po czterdziestce, dowodził dwoma młodzieńcami, tuż ...

  • Kinga i więzień – wersja po tuningu

    Jestem czterdziestoletnią kobietą, mam długie czarne włosy oraz duży cyc Pracuję w pudle jako klawiszka. Zakładam białą bluzkę (ledwie mieści tenże cyc) i ...