Komediowe - str 8

  • Kocham Cię!

    Dziś jest bardzo ważny dzień. Po południu, w odwiedziny przyjeżdża do nas moja mama. Zadzwoniła wczoraj wieczorem, żeby poinformować nas o swojej wizycie. Jak ...

  • „Co to to nie!” – część 53 i 54

    by Koci & Hope Uwaga! Czytasz na własną odpowiedzialność:) 53 Lidia – Koralgolciu, jesteś w stu procentach pewien, że nie potrzebujesz mnie na miejscu? – pytam Mariana ...

  • Przygody Mikołaja, co mnie rozbraja – strzał piąty

    – Do jasnej, i co teraz? I jak polecimy? Olaboga, taka długa droga, ołly sziet, oł noł… – lamentował grubas, łażąc w kółko i tarmosząc się za włosy. – To ...

  • LOL24

    TAK... Z NUDÓW! Lol to portal dobrze znany, odwiedzany i kochany, lecz niestety, wspomnieć muszę, że czasami kole duszę. Są tu różne opowieści, ilość w głowie się nie ...

  • Z pamiętnika dwudziestoletniej pseudofilolożki [part 1]

    Stwierdziłam, że zrobię taką serię, żeby czasem poopisywać coś śmiesznego z życia. Dajcie mi znać, czy się podoba:) Uwielbiam Włochów. Włosi są mega specyficzni ...

  • „Co to to nie!” – część 55 i 56

    by Koci & Hope Uwaga! Czytasz na własną odpowiedzialność:) 55 Lidia Trzy dni później Nie kuźwa! Dłużej tutaj nie udupię! Lekko zdenerwowana zamykam pożyczoną ...

  • ZabUjstwo (cz. 1)

    Byłam nowa w nowej szkole. Cóż za ironia, być kimś nieznanym, w nowym miejscu. To normalne, ze byłam nowa, skoro szkoła jest nowa, prawda? W sensie, ze zmieniona, inna, a ...

  • MAGICZNE PRZYGODY KUBUSIA PUCHATKA 2

    CZĘŚĆ PIERWSZA: MOSSAD ATTAC Był piękny majowy poranek... Prosiaczek, Kubuś Puchatek, Tygrysek i Królik siedzieli w domku u Kłapouchego. - Leje jak skurwysyn - jęknął ...

  • Z pamiętnika dwudziestoletniej pseudofilolożki [part 2]

    Historia z cyklu: poważne rozmowy. Mam sześcioletniego brata, między nami jest piętnaście lat różnicy. Kocham go bardzo, jest dla mnie wszystkim, nawet jak czasem mnie ...

  • Wypad do kina

    Pewnego dnia po wyjściu ze szpitala zachciało mi się trochę kultury, wiec wyruszyłem do kina miał to być zajefajny film, mieli grac "lejdis", no ale niestety po drodze ...

  • ,, Obietnica obżartucha"

    ,, Obietnica obżartucha” 12.04.2018 Dziś zajadam masło orzechowe Bardzo pyszne jest i zdrowe Bardzo dobrze dba o serce Ciągle myślę, więcej, więcej! I kanapkę z ...

  • Oko

    Zarychta wstał i przeciągnął się leniwie. Zamglonym wzrokiem łypną na barłóg i powlókł się do łazienki. Na chwiejnych nogach dotarł do muszli klozetowej, potykając ...

  • Przygody Mikołaja, co mnie rozbraja – strzał czwarty

    – Chcesz łyka? – zapytał Rudolfino, podając szefowi butelkę. – Smodział z Gumijagód, sam upędziłem – pochwalił się z dumą. – Sam? – zdziwił się Mikołaj ...

  • Adoptuj nimfomankę!

    Niniejszy artykuł został sfinansowany w ramach Narodowego Programu Walki z Nimfomanią na lata 2021 - 2025. ************ Przeglądając Internet, natrafiłem na artykuł pt ...