Felietony - str 10

  • Mokry sen o potędze.

    Chciałbym się z wami podzielić tym co uważam w życiu za istotne. Dużo się słyszy o życiu, jakby to była jakaś mityczna wartość. Życie to tylko nazwa, okres czasu ...

  • Pararomantyczka

    Jest nas trzydzieści kilka milionów, mamy dostęp do prądu elektrycznego, telefonii komórkowych, komputerów, Internetu. Możemy porozmawiać z kimś z drugiego końca ...

  • Poglądy

    Tematem głównym dzisiaj będzie oryginalność. Wpadlam na to przypadkiem. Na asku pewien chlopak zadal mi pytanie. W zasadzie puste pytanie. Cytuje "żeby bylo oryginalnie" no ...

  • Bo jak nie Ty, to kto?

    A spróbuj tak chociaż do góry nogami! Posiąść swoje myśli, jak groźnego, niebezpiecznego ogiera, który wystrzela do góry, w powietrze, wierzgając kopytami. Pomyśl, że ...

  • Dlaczego ludzie piją?

    Odpowiedź jest tak rzeczywista, że nawet pewnie zanim już włączyłeś tę stronę padło wiele pomysłów. Szkoda tylko, iż osoby, które to mówią nigdy nie były pijane ...

  • Takie mało śmieszne

    Patrzę, czytam i uwierzyć nie mogę. Prawdy szukam, ale nie odnajduję. Rozumiem, że świat próbuje przekonać, przedstawić argumenty stawiające sprawę jasno – ...

  • Królowa czy Pionek?

    Ile jeszcze wiosen minie? Ile włosów spadnie z głowy? Ile razy twarz wykrzywi się w niekontrolowanym grymasie? Ile razy tak będzie? Świat skonstruowany z pionków, które i ...

  • Czy dając możemy oczekiwać tego samego w zamian?

    Czy dając możemy oczekiwać tego samego w zamian? Nie. Odpowiedź jest prosta- nie, nie możemy oczekiwać tego samego w zamian. Może źle się wyraziłam, możemy, jednak ...

  • Dlaczego nie wolno okazywać nam słabości

    Codziennie spotykamy dziesiątki ludzi-jasna sprawa. Każdy z nich ma swoje problemy i swoje życie- oczywiste. Mijasz właśnie tę kobietę na ulicy i wcale się nie ...

  • Nie jedź do Lwowa

    Podczas rozmowy z Arturem moim znajomym dowiedziałam się że jedzie za miesiąc do Lwowa na weekend w spontaniczny sposób podjęłam decyzje o wyjeździe razem z nim. Nie ...

  • O Świętach słów kilka

    Parę lat temu, zostałem poproszony, o napisanie artykułu o świętach z „pozytywnym wydźwiękiem”. Na moje pytanie, co pomysłodawca ma na myśli, usłyszałem „to, co ...

  • Merlin Fahrenheit 451

    Zeszłej soboty po wielkiej awanturze zostałem w końcu przymuszony do zrobienia porządku w swoim pokoju. Rodzinka postawiła ultimatum, zrób porządek z książkami ...