Felietony - str 6

  • Mój największy wróg z przyszłości

    Kiedyś to było... Założę się, że przynajmniej raz w życiu usłyszeliście/przeczytaliście ten tekst. Jak to bywa w internecie, te słowa były używane zbyt często ...

  • Szpiegostwo przy pomocy sprzętu IT.

    "Pętla wokół Huawei zaciska się. Firma może być wykluczona z rynku IT w Polsce ABW zatrzymała dwóch pracowników Huawei w Polsce ZOBACZ TAKŻE Coraz większe dylematy w ...

  • Uroki współczesnego kina

    Wiecie co? Wczoraj obejrzałam sobie film, jeden z tych, co to pod koniec przyprawia o napady śmiechu i bezgłośne drwiny. Recenzja w gazecie sugerowała, iż fabuła będzie ...

  • Najlepsze banki. ( w znacznej części przedruk z Money)

    Jak pamiętacie, wklejam od czasu do czasu, informacje finansowe. Tym razem padło na bank. Każdy z nas jest zainteresowany sektorem bankowym. Mamy w nim konta, oszczędności ...

  • Ciepłe słowa od jednej z Was

    Witam wszystkich w świątecznym nastroju. Chciałam życzyć wszystkim lolkowiczom zdrowych i pogodnych doznań w nadchodzącym nowym roku 2019 i oby każdy z Was miał kogoś z ...

  • TRADYCJA CHOINKI

    "Czym jest choinka Choinką nazywa się udekorowane drzewko iglaste (świerk, jodła, sosna) które dekoruje się zgodnie z tradycją w wigilię. W ludowych wierzeniach drzewo ...

  • Rozłam w Nowoczesnej

    W mojej ocenie to.koniec tej formacji politycznej. Duża część działaczy regionalnych przechodzi do formacjii Petru o nazwie" Teraz" a 1/3 posłów poszła " za chlebem" ...

  • Czarna przyszłość.

    Nasza cywilizacja rozwija się coraz szybciej. W ciągu ostatnich 50 lat skok naukowy, technologiczny i cywilizacyjny był tak olbrzymi, że wręcz niewiarygodny. Codziennie media ...

  • Obietnice wyborcze.

    Kompromitacja Trzaskowskiego! Nie uwierzycie, co zrobił, gdy spytali go o obietnice wyborcze! Po wyborach politycy często weryfikują swoje zdanie w kwestii niektórych swoich ...

  • Jakie emerytury Polaków ? Przedruki z informacji.

    W sobotę mijają 4 lata, od kiedy Donald Tusk objął stanowisko Przewodniczącego Rady Europejskiej. A to oznacza, że od soboty emerytura byłego szefa polskiego rządu ...

  • Wreszcie dobre wieści. / przedruk z Business Insiderl/

    30 lis, 12:00 | Business Insider | Paweł Bednarz Polska ucieka z rąk Rosji. Najważniejszy od dekady projekt wchodzi w życie. Gaz z Norwegii ma popłynąć do Polski w 2022 r ...

  • Co nowego w UE

    1.Rozmowa z komisarzem Unii Unijny komisarz zaskoczył ws. Polski. "Polacy mogą z pewną dozą racji mówić, że być może wobec nich stosuje się odmienne standardy" - mówi ...

  • Praktyki dużych sieci hipermarketów.

    W Niemczech żywność jest droższa? Niekoniecznie. Sprawdziliśmy to W Polsce tani olej palmowy, a w Niemczech - znacznie zdrowszy - olej słonecznikowy. Te same chipsy, ten sam ...

  • Nacjonalista – ku przestrodze.

    Miało być z tego opowiadanie oparte na faktach, ale jakoś nie idzie mi ułożenie sensownej fabuły, więc będzie po prostu coś w rodzaju felietonu. Tak trochę ku ...