Felietony - str 7

  • Patologia ogłoszeń o pracę

    Zmieniam pracę. Uznałem, że po roku usługiwania ludziom o inteligencji planktonu, pora coś zmienić w swoim życiu. Z racji, że ciągle buduję swoje wykształcenie i nie ...

  • Felieton apolityczny część trzecia

    Największe przekręty ekonomiczne w tym.kraju zostaly wprowadzone w życie za czasów prezydentury Wałęsy ( chodzi o Narodowe Fundusze Inwestycyjne oraz obietnica 100 mln ...

  • WYBORY OBYWATELI

    Informacje na temat prawa wyborczego w Polsce i UE. " Czynne prawo wyborcze (prawo wybierania) – prawo przysługujące obywatelom, które zapewnia im możliwość udziału w ...

  • życzenia dzisiaj z wczoraj z okazji dnia chłopaka:-)

    Wczoraj był dzień chłopaka. Zatem moi chłopcy, czy też mężczyźni, życzę Wam wszystkiego, czego pragniecie do spełnienia. Oby każdego dnia spoglądały na Was oczy ...

  • Jeśli możesz, przeczytaj:-)

    Witajcie moi czytelnicy! Cóż, wybaczcie za tak mało czasu poświęconego waszym umysłom, lecz sama nie wiedziałam, że i mój stan umysłu będzie tak intensywnie ...

  • 911

    Błądziłem korytarzami ciemności swojego umysłu, starając się nie potknąć o zgubione stopy. Moje dłonie lekko czuwały nad równowagą zdezorientowanego ciała, opuszkami ...

  • Na bieżąco

    Dawno nic nie pisałem a nazbieralo mi się trochę przemyśleń, więc podzielę się nimi z Wami. 1. Nadal brakuje mi większej ilości komentarzy pod opowiadaniami, więc ...

  • BLACK

    Felieton krótki, ale treściwy, a mianowicie: Black! Dziewczyna z wielkimi, ogromnymi możliwościami. Rozbraja na fest, jedna jej praca warta więcej, niż tysiąc innych. Jak ...

  • Co nowego ?

    Aktualności. 1. Aktywność na LOL 24. Jak trafnie przewidział Nefer nastał sezon ogórkowy. Publikacje pokazują się w miarę regularnie. Natomiast prawie wogóle nie widać ...

  • Radość jedno ma imię!!!

    Radość jedno ma imię!!! Boże, radość moja nie ma końca! Czuje się tak wniebowzięta, jak nigdy dotąd! Jeszcze nigdy nie czułam takiej euforii w sercu! Mogłabym skakać ...

  • ,, Mój mały światek"

    W końcu cisza… Mój domek ochłonął, bo szanowni robotnicy przestali w niego uderzać. Nałożyli mu brązowy kubraczek z obietnicą ciepła i nieprzemakalności na całe ...

  • ,, Ludzie z przestworzy"

    , , Ludzie z przestworzy!” Hej, postanowiłam, że napiszę felieton dotyczący mojego życia. Niebywałe jest to, ile rzeczy na postrzeganie świata, może zmienić czytana ...

  • Belgijska przepustka

    Benjamin Herman, zdrowy, z resocjalizowany belgijski obywatel, który nie marnował czasu, otrzymanego w ramach przepustki, na jakieś głupie grillowanie, czy niemodne i ...

  • KONKURS i ciąg dalszy felietonu.

    Konkurs miał dwa cele: - uhonorowanie pozytywnej osoby za życzliwość wobec pisarskiego nowicjusza , - pobudzenie naszego środowiska do aktywności w komentowaniu i wzajemnym ...