Mokry sen o potędze.
Chciałbym się z wami podzielić tym co uważam w życiu za istotne. Dużo się słyszy o życiu, jakby to była jakaś mityczna wartość. Życie to tylko nazwa, okres czasu ...
Chciałbym się z wami podzielić tym co uważam w życiu za istotne. Dużo się słyszy o życiu, jakby to była jakaś mityczna wartość. Życie to tylko nazwa, okres czasu ...
Jest nas trzydzieści kilka milionów, mamy dostęp do prądu elektrycznego, telefonii komórkowych, komputerów, Internetu. Możemy porozmawiać z kimś z drugiego końca ...
Tematem głównym dzisiaj będzie oryginalność. Wpadlam na to przypadkiem. Na asku pewien chlopak zadal mi pytanie. W zasadzie puste pytanie. Cytuje "żeby bylo ...
A spróbuj tak chociaż do góry nogami! Posiąść swoje myśli, jak groźnego, niebezpiecznego ogiera, który wystrzela do góry, w powietrze, wierzgając kopytami. Pomyśl, że ...
Odpowiedź jest tak rzeczywista, że nawet pewnie zanim już włączyłeś tę stronę padło wiele pomysłów. Szkoda tylko, iż osoby, które to mówią nigdy nie były pijane ...
Patrzę, czytam i uwierzyć nie mogę. Prawdy szukam, ale nie odnajduję. Rozumiem, że świat próbuje przekonać, przedstawić argumenty stawiające sprawę jasno – ...
Ile jeszcze wiosen minie? Ile włosów spadnie z głowy? Ile razy twarz wykrzywi się w niekontrolowanym grymasie? Ile razy tak będzie? Świat skonstruowany z pionków, które i ...
Czy dając możemy oczekiwać tego samego w zamian? Nie. Odpowiedź jest prosta- nie, nie możemy oczekiwać tego samego w zamian. Może źle się wyraziłam, możemy, jednak ...
Maturę zdałam dopiero w maju, z jakże marnym wynikiem z języka ojczystego, co było powodem mojego niewymownego, polskiego cierpienia, ale mimo tych przeciwności, postaram ...
Podczas rozmowy z Arturem moim znajomym dowiedziałam się że jedzie za miesiąc do Lwowa na weekend w spontaniczny sposób podjęłam decyzje o wyjeździe razem z nim. Nie ...
Parę lat temu, zostałem poproszony, o napisanie artykułu o świętach z „pozytywnym wydźwiękiem”. Na moje pytanie, co pomysłodawca ma na myśli, usłyszałem „to, co ...
Najgorsze w tym wszystkim jest to, że nie wiemy jakie będzie jutro. Nie wiadomo, czy się starać, czy sobie odpuścić. Kochać czy nienawidzić, śmiać się czy płakać ...
Zeszłej soboty po wielkiej awanturze zostałem w końcu przymuszony do zrobienia porządku w swoim pokoju. Rodzinka postawiła ultimatum, zrób porządek z książkami ...
Wiara...przez jednych uważana za drugą matkę głupich, przez drugich traktowana jako wartość, która jest potrzebna do zdobywania szczytów. Każdy z nas ma marzenia, cele ...