Felietony - str 11

  • Refleksja.

    Wiara...przez jednych uważana za drugą matkę głupich, przez drugich traktowana jako wartość, która jest potrzebna do zdobywania szczytów. Każdy z nas ma marzenia, cele ...

  • Faceci to idioci. Kobiety w sumie też...

    No więc tak... Nie wiem jak to skomentować. Postaram się zacząć od początku. Jakiś czas temu, razem z kumplami wpadliśmy w szkole na głupi pomysł śmieszkowania na ...

  • Słowa, które ranią i słowa, które leczą.

    Jesteś głupia. Dałaś radę. Zapomnij o tym. Będzie dobrze. I tak ci się nie uda, nie ma co próbować. Kocham cię, jesteś wspaniała. Bo ty zawsze wszystko robisz nie tak ...

  • Z czego jesteś dumny?

    Z czego jesteś dumny? Na pierwszy rzut oka, pytanie nie wydaje się być skomplikowane. Proponuję jednak, by je przemyśleć i głębiej wniknąć w jego prostotę. Co to jest ...

  • Niewiedza boli najbardziej.

    Zadajmy sobie parę pytań na początku. Miewasz takie momenty kiedy jesteś zły na bliską ci osobę czy też znajomego? No ba każdy tak ma. Ale czy zawsze wiesz dlaczego tak ...

  • NIEOCZYWISTE INSYNUACJE

    Pięćdziesiąt dwa tygodnie na znalezienie chłopaka. Rok na randkowanie, romansowanie i spędzanie czasu inaczej niż dotychczas. Szukanie drugiej połówki w świecie chaosu ...

  • MODA NA SUKCES W POLSKIEJ POLITYCE

    Patrząc na obecną sytuację na polskiej scenie politycznej, można mieć wrażenie, iż znajdujemy się w centrum akcji, najdłuższego tasiemca naszych czasów, jakim ...

  • Każdy pragnie się wyróżniać

    Każdy pragnie się wyróżniać : "nie jestem taki/a jak wszyscy"- typowe słowa, które każdy choć raz wypowiedział i choć sto razy usłyszał. Pośród miliona słów nigdy ...

  • NIEZNAJOMY Z AUTOBUSU NR 190

    Piątek to chyba mój ulubiony dzień tygodnia. Po pięciu dniach intensywnej (powiedzmy) pracy nadchodzi czas na odpoczynek, a w moim przypadku czas na randkę numer jeden ...

  • Gdzie jesteś? cz.1

    Sprawiedliwość. Jak mamy rozumieć to słowo? Czy każdy może na to liczyć? Czy nienarodzone dziecko może liczyć na rozstrzyganie jego praw w sądzie, czy znajdzie się ...

  • Pamiętam ten dzień, gdy urodziłem się…

    Jest to moje pierwsze opowiadanie i jest ono w pełni prawdziwe, więc proszę o szczere komentarze i ocenę. Oto ono: Pamiętam ten wspaniały dzień, W którym urodziłem się ...

  • Drugi dzień pracy

    Zdarzenie jest w pełni prawdziwe. Oto ono: Jestem jeszcze w pracy, Kończę wykładać towar na półki, Światła już zgasły jakąś chwilę temu. Niewiem która to godzina ...

  • Sama prawda

    Ideały nie istnieją, dobrze wiem. One powstają w naszych głowach, przedstawiając głęboko skryte pragnienia. W końcu każdy chciałby wyglądać, jak młody Bóg i być bez ...

  • I co z tą miłością?

    Niedawno ktoś zapytał mnie czym jest miłość. Najpierw pomyślałam, że przecież nie trzeba się nad tym zastanawiać. To oczywista oczywistość. Jednak nie wiedziałam co ...