Felietony - str 12

  • O zdradzie słów kilka

    Ten temat za mną chodził, niemal kazał, zmusił mnie, bym go opisała. Zaczęło się od niewinnego komentarza pod jednym z opowiadań. Wleciał mi do głowy i po chwili ...

  • Temat tabu

    Bądźmy szczerzy. Kto z Was nigdy nie czuł się skrępowany, gdy tematem rozmowy stawał się seks? Kto nie próbował zmieniać tematu, przerywając niezręczną ciszę? Seks ...

  • O seksie słów kilka...

    Zdiagnozowano mnie ostatnio i zmusiło mnie to do przemyśleń. Nie, nie dlatego, że facet miał rację, ale zaczęłam rozpatrywać, co mi w tym temacie wiadomo. Niemniej ...

  • Polacy i rasizm cz 3

    Temat emigracji jest tak złożony że trudno będzie znaleźć rozwiązanie pośrednie tzn. takie które będzie zadowalać obie strony konfliktu. Konflikt jest ten głównie ...

  • Polacy i rasizm

    Coraz czesciej pojawia sie w mediach problem imigrantow. Coraz wieksza liczba ludzi ktorzy uciekaja przed wojna , bieda i przesladowaniami przemieszcza sie do Europy zachodniej ...

  • Młodość.

    Pacta sunt servanda. Jeden z wielu powodów powstania tego felietonu. WOLNOŚĆ Zaczynam od wolności, bo to podstawa, tylko dzięki niej piszę ten felieton. Wolność słowa ...

  • Życie a teatr.

    Życie. Czy wiesz czym ono jest? Wiesz, czymże jest sens życia? Na pewno tak. Każdy z nas ma swoją własną definicję. Według wikipedii jest ono ''istotą i celem ludzkiej ...

  • Po wyborach słów kilka

    Wyniki pierwszej tury wyborów prezydenckich były dla mnie i zapewne dla wielu innych osób zadziwiające. Przekłamane sondaże pokazywały olbrzymią przewagę Pana Bronisława ...

  • Dzień i noc - Ironia losu

    Nie wiedziałam do której kategorii to przydzielić... Jeśli ktoś przeczyta i nie zgadza się z decyzją, to proszę mnie poprawić. Na szczęście jest tu opcja edycji ;) W ...

  • Konsumpcjonizm

    Istnieje wiele definicji słowa "konsumpcjonizm”. Ciocia Wikipedia mówi, iż jest to "postawa polegająca na nieusprawiedliwionym (rzeczywistymi potrzebami oraz kosztami ...

  • Pierwszy raz pana K...

    A oto jestem. Ostatnio byłem tu aktywny jak Jarosław.K w łóżku czyli prawie wcale. Może warto coś wreszcie naskrobać i znowu zostać w komentarzach zmieszany z błotem ...

  • Tam pisze rzeby nie wyłanczać

    Czytasz tytuł. Myślisz- zwariowała. Twój mózg budzi się do pracy, gotowy jest wyłapać każdy malutki błąd. Dziewczyna nie potrafi posługiwać się ojczystym językiem ...

  • Internetowym autorem być.

    Internet daje nam tę cudowną możliwość publikowania najróżniejszich opowiadań, od lekkich, miłosnych opowiastek, przez dramaty, po ostrą erotykę. Autorzy starają się ...

  • Cogito ergo sum.

    "Cogito ergo sum."- myślę więc jestem. Tym jakże znanym i mądrym cytatem rozpoczynam dzisiejszą debatę. Czas by poruszyć jakże ważny temat, bowiem przyjmowanie krytyki ...