Kto rządzi Warszawą. Przedruk z Gazety Wyborczej z 2015 r.
Miejskie spółki obsadzone z partyjnego klucza. Kto rządzi Warszawą Iwona Szpala, Paweł Gawlik 27 marca 2015 | 08:00 Prezydent Warszawy Hanna Gronkiewicz-Waltz Prezydent ...
Miejskie spółki obsadzone z partyjnego klucza. Kto rządzi Warszawą Iwona Szpala, Paweł Gawlik 27 marca 2015 | 08:00 Prezydent Warszawy Hanna Gronkiewicz-Waltz Prezydent ...
W latach 2010 - 2015 koalicja PO PSL wraz z prezydentem Bronisławem Komorowskim miała pełnię władzy. Donald Tusk wielokrotnie obiecywał odpolitycznienie mediów. Była nawet ...
Ponieważ pan Hyde z poprzedniego felietonu uznał za ważny tylko fragment dotyczący sądów wrzucam fragmenty wywiadu z Janem Rokitą. "Wywiad Rokity na Twitterze ...
Pytanie do eksperta "Jakie główne wnioski się Panu nasuwają po obejrzeniu debat: w Końskich i w Lesznie? Artur Wróblewski: Po pierwsze, był to rodzaj unikatowej w ...
Dawno mnie tu nie było, wiem... właściwie to bardzo, bardzo, bardzo, bardzo dawno. I nie mówię, że wracam, bo zapewne nie, jednak postanowiłam podzielić się z Wami pewnym ...
Na początku wyjaśnię co to jest Eurostat i dlaczego jego dane należy traktować jako wiarygodne. "Europejski Urząd Statystyczny, Eurostat – urząd Komisji Europejskiej ...
UWAGA :Tylko dla ludzi o mocnych nerwach i dużej odporności psychicznej! Radio ZET/Technologia/Nauka "Miała makijaż i biżuterię, regularnie ją golono". Przez 6 ...
Mój komentarz : Wychodzi na to że ta inwestycja została fatalnie wykonana a na dodatek bez rzetelnego odbioru dokonano wyplat wykonawcom. Jak tylko będą nowe informacje w tej ...
Ogloszenie onet.pl z dzis . "Przeprosiny dla Krystiana Brodackiego od wydawcy portalu Onet.pl. Wydawca portalu Onet.pl przeprasza pana Krystiana Brodackiego za naruszenie ...
W dyskusjach prowadzonych przed wyborami obstawiałem zwycięstwo zjednoczonej prawicy , ale nikt nie spodziewał się takiej przewagi. Przy okazji tych wyborów padł kolejny mit ...
"Naród, który nie szanuje swojej przeszłości, nie zasługuje na szacunek teraźniejszości i nie ma prawa do przyszłości" Do wklejenia tych informacji skłoniła ...
Z okazji Świąt Wielkanocnych składam wszystkim bywalcom LOL-a najlepsze życzenia. Zdrowia, spokoju, wypoczynku a także udanego biesiadowania w gronie najbliższych. Autorom ...
Orzeczenie sądu ws. ojca, który zabrał córki z muzułmańskiej rodziny zastępczej do Polski Warszawski sąd rejonowy orzekł, że trzy córki Rosjanina, który wywiózł je ...
Panika ucznia. Usłyszał o sprawdzianie z masturbacji, od godziny powtarza materiał z całego roku Od kiedy Magdalena Ogórek i Paweł Kukiz straszą Kartą LGBT i nowymi ...