Felietony - str 2

  • Kolejna obraza uczuć religijnych

    Nagranie trafiło do sieci. Muzułmanie są wściekli Grupa Rosjanek wykonywała rozgrzewkę przed udziałem w maratonie. Wysportowane kobiety zostały sfilmowane podczas robienia ...

  • Budżet pomocowy Głosowanie

    Sejm przyjął we wtorek ustawę wyrażającą zgodę na ratyfikację decyzji o zwiększeniu zasobów własnych UE. Za opowiedziało się 290 posłów, w tym politycy PiS, Lewicy ...

  • Bioetyka.

    " Oficjalnie po raz pierwszy w historii udało się wyhodować zarodki małpio-ludzkie. Co z tego wyniknie? Zespół hiszpańskich uczonych pod wodzą Juana Carlosa Izpisuy ...

  • Falandyzacja prawa

    Artykuł Jarka Kurskiego Gazeta wyborcza Falandysz, Lech 2 marca 2001 | 00:00 Wielu zarzuca mu wyrachowanie i pozę, naginanie prawa. Niektórzy twierdzą, że w służbie nie zna ...

  • Wyzwolenie obozu w Holiszowie

    Wyzwolenie obozu w Holiszowie: Prawdziwa, ale naciągana historia Za wyzwolenie obozu w Holiszowie wszyscy żołnierze Narodowych Sił Zbrojnych powinni dostać tytuł ...

  • Gabinet cieni

    Ostatnio miałem trochę wolnego czasu i z nudów zacząłem przeglądać komentarze pod różnymi felietonami. Polecam każdemu, wyjątkowo ciekawa i inspirująca lektura ...

  • Metody walki z demonami

    Chyba od zarania ziemskiej cywilizacji, człowiek wierzył w różne nadprzyrodzone istoty, którymi tłumaczył sobie otaczającą go rzeczywistość, której najczęściej nie ...

  • W oczekiwaniu na lepsze czasy...

    Dawno temu, jeszcze w zeszłym wieku, widziałam w TV jakiś dokument o starym serialu "Star Trek" (tym z lat 60-tych). Szczegółów już nie pomnę dokładnie, ale w głowie ...

  • Eutanazja co dalej.

    " Sąd Najwyższy w Londynie orzekł, że 5-letnia Pippa Knight może zostać odłączona przez lekarzy od aparatury podtrzymującej życie. Dziewczynka w stanie wegetatywnym ...

  • Jestem ciekaw Waszych opinii część trzecia.

    W krajach rozwiniętych następuje stopniowe starzenie się i zmniejszanie populacji. Co powoduje różne reperkusje, takie jak niedobór siły roboczej. Niemcy borykajá się z ...

  • Życzenia Świąteczne.

    "Pokój na ziemi ludziom, a w niebie cisza gwiazd, grają anieli, świat się chlebem dzieli. Świat ma dziś świąteczny blask… Pięknych i radosnych Świąt Bożego ...