Thrillery - str 4

  • Niebieski tygrys – Rozdział 32| Tylko nie odchodź

    – Amelia, przepraszam cię… – Nathan kajał się jak szalony, podczas gdy ja stałam całkiem wyprostowana i po prostu na niego patrzyłam. – Nie powinienem był. Ale ty ...

  • Niebieski tygrys – Rozdział 20| O trzech za dużo

    Co to miało być, do cholery? Raz za razem czytałam smsa, aż w końcu znałam go na pamięć. W głowie miałam gonitwę myśli. Działo się tu coś bardzo dziwnego. Kto ...

  • Niebieski tygrys – Rozdział 23| Po raz kolejny się pomyliłam

    To już nie były ogólne wiadomości. To były konkrety, które przeraziły mnie do szpiku kości. Tamtej nocy nie zmrużyłam oka i nie udałoby mi się to nawet, gdybym ...

  • Niebieski tygrys – Rozdział 24| Ja byłam swoim własnym księciem

    Popijając trzecią już tego dnia kawę, obserwowałam wnikliwie, jak podstarzali panowie montowali mi dodatkowe zamki w drzwiach wejściowych oraz tych balkonowych. Niezbyt ...

  • Paź królowej – 13| Masz się nie powstrzymywać

    Wyjątkowo się zmobilizowałam i na szybkości napisałam rozdział, więc wrzucam go wcześniej, mimo że jutro mam zaliczenie, na które nie umiem absolutnie nic, w dodatku nie ...

  • Paź królowej – 28| Już nigdy nie będziesz spokojna

    Wpatrywałam się w pusty sejf, czekając, aż zaśmieje mi się w twarz. Gdzieś głęboko w środku mnie rozpoczynała się panika. Jak mogłam nie zauważyć, że sejf był ...

  • Niebieski tygrys – Rozdział 15| Kochasz ją?

    Gdyby ktoś nas zobaczył, nie powiedziałby, że łączyło nas coś więcej niż tylko zwykła znajomość. Również nikt by nie zgadł, że tak naprawdę uprawialiśmy już ...

  • Zniewolona cz.3

    Zapaliło się niewyraźne mdłe światło, umieszczona pod sufitem, wisząca na słowo honoru, bujająca się żarówka była tak brudna i stara, że nie robiła większej ...

  • Paź królowej – 15| Moja wolność

    Musiałam stąd zniknąć. Nie było już czasu na budowanie bezpiecznego wizerunku. Już nie byłam bezpieczna. Przeszłość dogoniła mnie nawet tutaj i było tylko kwestią ...

  • Niebieski tygrys – Rozdział 17| Przecież tego właśnie chciałaś

    Obudziłam się wcześnie rano, ale już nie chciało mi się spać. Obróciłam się i popatrzyłam na śpiącego Nathana. Usta same rozciągnęły mi się w uśmiechu. Był tu ...

  • Paź królowej – 12| Przerzucasz się na obcokrajowców?

    Następnego dnia obudziłam się zdeterminowana, by wdrożyć mój plan w życie. Miałam już nowy profil na Facebooku i nową tożsamość – Alessia Bianchi. Nie zamierzałam ...

  • Zniewolona cz.9

    Nie wiem, ile czasu minęło, ale wystarczająco długo, żeby zaczęły boleć, a następnie drętwieć mi skute ręce. Zapach był identyczny, jak w mojej wcześniejszej ...

  • Niebieski tygrys – Rozdział 11| A czego się spodziewałaś?

    Wyszłam z wydawnictwa niczym burza, ziejąc ogniem. Nawet nie zaczekałam do końca dnia, tylko po prostu wyszłam jak stałam, zagryzając wargi z wściekłości. Wiedziałam ...

  • Paź królowej – 02| Mężczyzn należało niszczyć

    Moje nowe mieszkanie w niczym nie przypominało poprzedniego – zwłaszcza, że tym razem miałam dzielić je z drugą osobą. Nie byłam zadowolona z tego rozwiązania, ale ...