Thrillery - str 6

  • Paź królowej – 16| Metaforyczna krew

    Dzisiaj rozdział wpada wcześniej - z okazji mojego ostatniego egzaminu i z takiej, że piąteczek 😃 Przeglądałam strony internetowe, szukając jakiegoś mieszkania do ...

  • Paź królowej – 20| Nie tak jak ja

    Wpatrywałam się w wyniki badań i choć miałam napisane czarno na białym, co znaczyły, nie chciałam dopuścić do siebie tej informacji. – A nie mówiłem? – Dan ...

  • Zniewolona cz.16

    Było mi coraz zimniej, lecz mimo niedogodności, które coraz bardziej dawały mi się we znaki, przysnęłam. Wróciłam do żywych dopiero, jak poczułam brutalne szarpnięcie ...

  • Zniewolona cz.13

    Nieznajoma jeszcze bardziej podkuliła nogi, objąwszy je rękoma. Miała całą pobitą twarz, ranę na ustach i… PATRZYŁA NA MNIE. Wystraszona, przenikała mnie wzrokiem ...

  • Re-medium – rozdział I

    Gatunek: Thriller kryminalny z elementami komedii i erotyki. Może zawierać brutalne i kontrowersyjne sceny. I Deszcz padał nieprzerwanie od czterech dni. Z ponurym wyrazem ...

  • Paź królowej – 0| Dwa duchy mojej przeszłości

    Haloooo! Pamięta ktoś Amelię? Ktoś tęsknił? 😄 The bitch is back! 😎 Zasunęłam suwak walizki, odrzuciłam włosy do tyłu i po raz ostatni omiotłam spojrzeniem moje ...

  • Niebieski tygrys – Rozdział 8| Zostanie ze mną już na zawsze

    Amelia i ja - na zapas - życzymy wszystkim Wesołych Świąt! :) Wróciłam do mieszkania, w którym na szczęście nie było Dana. Nie chciałam się mu tłumaczyć z mojego ...

  • Niebieski tygrys – Rozdział 10| Wściekłość to za mało

    Spodziewałam się kawy, po raz kolejny w tej samej kawiarni co zawsze, jednak Nathan zatrzymał samochód przed restauracją. Szczerze mówiąc, zaskoczył mnie tym. Z boku ...

  • Paź królowej – 08| Punkt dla mnie

    – Nie, szefie, nie mam pojęcia, co tam się stało… Połączenie się zerwało? Może sprzęt się zepsuł? Padły baterie? Cholera… co za pech… No nic, wpadnę do ...

  • Niebieski tygrys – Rozdział 5| Sypiam tylko z wybranymi

    Godzinę później zaczynałam się już trochę nudzić, ale nie miałam zamiaru wracać do domu. Odrzucałam tylko połączenia od Dana, kasowałam liczne smsy, które mi ...

  • Paź królowej – 21| Pokażę, kto tu rządzi

    Gdy wyszliśmy z kawiarni, zaczął siąpić deszcz. Na początku niewielka mżawka, wkrótce zamieniła się w porządną ulewę. Wokół nie było żadnego daszku, pod którym ...

  • Paź królowej – 18| Wszystkiego najlepszego

    Otworzyłam oczy, wiedząc, że to ten dzień. Dzień, którego nienawidziłam, choć czasami robiłam wyjątek i pozwalałam samej sobie na odrobinę zabawy. Urodziny. Dzień ...

  • Niebieski tygrys – Rozdział 9| Nie udawaj, że tego nie chcesz

    Dzień dobry! A raczej już dobry wieczór :) Święta udane? Pojedzone? Popite? :D ja mam za sobą baaaardzo udany dzień, jeden z lepszych, jakie ostatnio miałam, muszę ...