Sny - str 6

  • Woda nie była brudna!

    Okres powakacyjny kiedy rozpoczyna się rok szkolny to ciężki czas. Kończy się beztroska letnich dni. Powracają obowiązki szkolne. Większość młodzieży narzeka, szuka ...

  • Ponętny sukkub

    No więc jest to opowiadanie napisane w pełni na podstawie mojego dzisiejszego snu... Poniekąd dziwny, choć końcówka zapadłą mi w pamięć :D Postaram się to jakoś ...

  • Przychodzą po zmroku

    Od kilkudziesięciu minut stałem w niekończącej się kolejce. W koszyku kilka drobnostek pokroju sucharów. Co chwila spoglądałem na zegarek, aby potem spojrzeć wprost ...

  • Będę silna... muszę.

    Wiele osób porównuje mgłę do zupy lub do mleka. Nigdy nie rozumiała dlaczego. Przecież mgła była czymś nieporównywalnym z niczym innym – lekka a jednocześnie ...

  • Podwieczorek

    Siedziałem na starym, skrzypiącym krześle i słuchałem jej bełkotu. Rozkręciła się. Istna słowna lawina. "Ile jeszcze tak może?" - pomyślałem. "Czy kiedyś skończy ...

  • Miał oczy niebieskie a włosy blond

    Zmęczona po basenie..położyłam się około 22 do łóżka nagle przed moimi oczyma pojawiło się miasto miałam w ręku siatki z zakupami nogi same pchały mnie przed siebie ...

  • Przepraszam.

    Dedykowane pewnej osobie. Moje serce należy do Ciebie, może pokrachane ale jednak. Nie wiem dlaczego Ci zaufałam. Tym bardziej nie wiem dlaczego się w Tobie zakochałam. Chyba ...

  • Przenicowanie

    Czy muszę być sam? Zapytałem lustro, by nie spojrzeć sobie w twarz. Mogłem najbliższego człowieka, gdybym go tylko tu miał. Szedłem, przechodząc przez wszędzie ...

  • Poezja Wysniona #1

    Na papier przelewasz uczucia niepisane, Gdy porwane morale w pustke przemieniane, Przeistaczane na potrzeby z naszych głów czerpane, Krwawiące cichym rytmem, pod liryczną ...

  • Ponadczasowy przystanek autobusowy

    Przedzierałem się przez leśną gęstwinę, nasłuchując czy nic nie czai się za mną. Księżyc powoli osłaniały ciemne obłoki, by w końcu zakryć go całkowicie. Po ...

  • Śniło mi się że umarłam

    Pewna dziewczyna opowiedziała mi swój sen, fajny śmieszny choć zaczyna się dość... hmmmm ale po kolei. " - Śniło mi się że umarłam (śmiech) tak tak umarłam ...

  • Dom

    Dom położony z dala od miasta. Duży, to mało dobrane słowo aby go opisać. Z jednej strony wielkie dęby zasłaniały mu widok na niżej wybudowaną fabrykę. Cieszył się z ...

  • Trzy sny które najbardziej zapamiętałem

    1.Jako dziecko panicznie bałem się ciemności (jak to dziecięca wyobraźnia dawała mi się we znaki) ten sen śnił mi sìę trzy razy i wszystko to samo się działo ...

  • Wzywając jutro

    To ja jestem twarzą tej książki. Moja gęba już zawsze będzie się z nią kojarzyć. Wszystkim. Plakaty z moją podobizną będą walać się po galeriach handlowych ...