Sny - str 4

  • Samotny szczyt

    Słońce właśnie schowało się za horyzontem, gdy rozbudzony ze snu siedział na łóżku i palił papierosa. Tak, to był bardzo piękny sen - podsumował w myślach i ...

  • Biała Kartka- Prolog

    Biegłam przed siebie, mijałam nagie drzewa, przechodniów, własne myśli, które przelatywały koło moich miedzianych włosów i znikały gdzieś za plecami. Odbijałam się ...

  • Plakat

    Co noc budzę się ze wzrokiem utkwionym w plakacie, którego mam powieszonego na ścianie za głową. Muszę nieźle wykrzywić głowę aby go zobaczyć. Gaszę światło i idę ...

  • A moze jednak

    Tak oczywiście powiedziałem, spakowałem drugie śniadanie, wziąłem plecak i jak co rano z brakiem entuzjazmu wyszedłem z domu. Mijając furtkę zamyśliłem się. Szedłem ...

  • Ona..

    Pewnego dnia wybraliśmy się z kumplami ze składu i paroma dziewczynami do lasu. Dziewczyn nie znałem, aczkolwiek moją uwagę zwróciła dziewczyna z pięknymi niebieskimi ...

  • Gdzie to jest?

    Gdzie jest to miejsce? Prawdziwe, bez kłamstw, Piękne i niesamowite. Gdzie głupota staje się mądrością, A niemożliwe jest możliwe. To co jest szaleństwem, a staje się ...

  • Pilnik

    Sala teatru była ciasna, jak na to zapyziałe miasto przystało. Czego jak czego, ale artystów tu brakowało, chyba że mówimy o artystycznych kombinacjach złamań i obrażeń ...

  • Śnię

    Śnię Tak łatwiej. Przenoszę się tam, To niedostępne, Piękne,inne i wzniosłe. Piękne jak uczucia wznoszące się w górę, Inne jak ten świat który wpycha, Tony kłamstw ...

  • Tkwiąc na wpół żywą

    Otchłań. Wpadając w nią można nigdy nie wrócić na powierzchnię. Jednak jego oczy. Błękitne i piękne. Kuszą. Skocz. Skocz. Tam twoje miejsce. Z nim... Sara nie ...

  • Chwile ulotne

    "Nadzieja ta co miała nadejść szybko By mogła zmienić kolejne jutro Mieć ją jak na dłoni i móc nią kolorować świat By pomogła zwalczać przeciwności w nas Oferować ...

  • Pozwól, że spojrze.

    One są jak jezioro. Tonę. To płomyk nadziei, przystanek spokoju. Pozwól mi się zanurzyć, a już więcej nie wypłynę. Raz jeden, ten pierwszy i ten ostatni. Niech ogień ...

  • Krwiożercze Łyżki

    Specjalnie dla Ahrii Byłam w ciemnym lesie. Mrok oplatał mnie od stóp do głowy. Drżałam z zimna. Jedynym źródłem światła był księżyc i gwiazdy. Wiał silny wiatr ...

  • Samotność.

    "Siedziała samotnie na parapecie ze słuchawkami w uszach. Wpatrywała się w ogromny księżyc... Był taki samotny. Dokładnie tak jak ona. Machając jedną nogą, westchnęła ...

  • Senna aleja

    Szeroka, długa aleja w parku. Szedłem nią powoli, w zadumie jednocześnie rozglądając się wokoło. Po obu stronach stały szeregi nowiutkich ławek, na których sporadycznie ...