Sny - str 3

  • PSYCHODELA - CZACHĘ ROZPIERDZIELA cz. 1

    Kolejna fala siarczystego deszczu uderza w twarz męskiego. On siedzi na koniu przybrany w skrzydła husarii i spogląda na wzgórza skąd nadciągała, gnana biczem- tatarska ...

  • Poezja Wysniona #2

    Wszlekie strzygi, diabły i pokraczne zmory włażą w sny i myśli przez zmysłów otwory. Nakarmione lękiem, tańczą nad przepaścią szepcą , że jedynym są tej duszy ...

  • Sen - Życie z porcelany

    Cała sala była wypełniona miękkim światłem przedpołudniowego słońca. Drobinki kurzu mieniły się w promieniach światła, wpadającego przez okna, niczym srebrny brokat ...

  • Gitarzysta z piekła rodem

    Przy czytaniu polecam posłuchać utworu użytego w historyjce. Nirvana – Smells like teen spirit Narkotyki zbawienna rzecz. Jak nie wiesz co począć to sobie je weź. A potem? ...

  • Gate of Hades

    "Obudź się, no obudź... !" -słyszałem niewyraźne krzyki dobiegające sponad mojego łóżka. Nic więcej do mnie nie docierało. Nie pamiętam prawie nic, co się później ...

  • Mój sen

    Jest późno w nocy. Gwiazdy świecą na niebie. Siedzimy koło siebie. Patrzysz na mnie tymi pięknymi oczyma. Uśmiecham się delikatnie i już po policzku spływają mi łzy ...

  • Niespodziewana zagrywka

    Była sobie grupa przyjaciół. Damian, Iga, Kacper, Remigiusz(Rezi ) i Natalia. Chodzili ze sobą os 1 klasy podstawówki. Teraz mają 16 lat. Pewnego dnia mieli spotkać się w ...

  • Vampyroteuthis infernalis

    Letnia woda orzeźwiała spragnione ochłody ciało. Strugi tego, zabarwionego na rdzawo płynu, spływały kaskadami po nagiej męskiej sylwetce. Zmywane sukcesywnie pyły, smar ...

  • Wykwintna restauracja

    Siedziałem w jednej z najlepszych restauracji w mieście, gdzie stolik trzeba było rezerwować z co najmniej dwumiesięcznym wyprzedzeniem. Mimo to wszystkie miejsca były ...

  • Co bije po drugiej stronie

    Ściany wokół niej były białe. Nie jak puszysty śnieg, czy suknie ślubne, którymi zachwycała się podczas spacerów po mieście. Przez ową biel bolały ją oczy. Dlatego ...

  • Pogrążony w mroku cz. 1

    Historia ta działa się w domu. Pamiętam że pewne małżeństwo zatrudniło mnie do opieki nad ich jednym dzieckiem i paroma psami. Dom był ogromny a plac wydawał się nie ...

  • Sen o nieprawdziwym życiu

    będąc zdumiony piękną nierzeczywistością zapomniałem o tej prawdziwej zrobiłem tam te rzeczy, których nie potrafiłem uczynić tutaj ale wszystko złudnie chciałem ...

  • Piękna pokusa

    Polecam przed przeczytaniem włączyć to: http://www.youtube.com/watch?v=3dM2qCCg6GE Halo? Czy ktokolwiek mnie słyszy? Wołam, ale na próżno. Mój głos odbija się od ...

  • Obietnice

    Cały dzień czekałam. Właściwie, czekałam całe dwa tygodnie. Czułam znajome podniecenie, ekscytację. Czesałam włosy, chciałam się trochę dla niego wystroić ...