Sny - str 5

  • Która to już kawa?

    Śpisz jeszcze nie zdając sobie sprawy z powagi sytuacji której temat przerósł proste umysły wegetujących mieszkańców globu ziemskiego. Tak, koniec świata, armagedon ...

  • Rzeczywisty surrealizm, czyli o drodze, śnie i lękach

    Sny mogą pokazywać nam czego się obawiamy, czego pragniemy. Możliwe, że sny są mową podświadomości, której czasem nie pamiętamy, czasem nie rozumiemy, lecz ona ...

  • Sen we śnie

    Maks siedział w rogu sali, wpatrując się w wiszący na ścianie zegar. Za oknem lejący się strugami deszcz a w środku bełkoczący nauczyciel sprawiały, że chłopak ...

  • Autobus

    Na pozór normalny szkolny autobus. Dużo hałasu. Dźwięki rozmów kilkunasty, a może kilkudziesięciu osób w przedziale wiekowym 13-16 lat. W takim miejscu trudno zebrać ...

  • Gate of Hades cz. 2

    ... Zawróciłem. Ile tylko miałem sił, biegłem tak przez jakąś godzinę. Czułem jej lodowaty oddech na swoim karku. Potknąłem się. Upadłem... Gdy tylko odwróciłem ...

  • Gate of Hades cz. 3

    Wpatrzony w jej blade oblicze dostrzegłem jedynie zapraszający błysk w cudnych, zielonych i rozświetlonych oczach. Bez wglądu na wszystko, musiałem się tam dostać. Na ...

  • Śnić

    Chcę śnić na jawie, Nie wracać więcej do rzeczywistości, Nic mnie tu nie trzyma. Jest tu wiele ran, kłamstw. To jak każdego dnia pić truciznę, Umierać z dnia na dzień ...

  • Śmiertelne zagrożenie

    Tak, tak, to mi się śniło parę dni temu :) Falowanymi liniami ''~~'' będę oznaczała przeskok czasu w śnie. Budzę się w zupełnie innym mieszkaniu, ale zbytnio się tym ...

  • Chodz do mnie...

    Coś innego...na dobranoc...spać nie mogę :) A weny jako takiej nie mam... Chodź do mnie... Chodź i się przytul, w blasku księżyca i wieczorowej porze.Tak po prostu.Pozwól ...

  • 475 słów

    Rozpierały mnie emocje poplątane jak niekończąca się nić. Zwiłam się z bólu ze strachu przed kolejnym kilogramem. Nie dawało mi spokoju poczucie tego, że mam dwa ...

  • Pytam

    Nagi przyszedłem, nic nie pamiętam. Usta chcą pytać, zbiorową amnezje. Powiedzcie mi gdzie i kto to zapisał ? Czy leży gdzieś prawda sprytnie ukryta ? Mam tylko pojazd bez ...

  • Biała Czerń 3

    Ranek, słowo oznaczające nowy dzień, kolejną ciężką pracę, którą trzeba przetrwać aż do wieczora. Wielu ludzi nie zauważa tego, co najcenniejsze, że życie to nie ...

  • Ona.. ciąg dalszy?

    Wybrałem się jak co dzień do lasu, żeby pooglądać piękno natury i być na sam ze sobą, lubię samotność, aczkolwiek nie zawsze. Czasem kogoś potrzebuję, jak każdy ...

  • Czarna Saga

    I Otworzyłem oczy. Przede mną rozpościerała się nieskończona przestrzeń. W oddali majaczyła się linia horyzontu, gdzie widać już było jedynie rozpływającą się ...