Komediowe - str 3

  • LOL24

    TAK... Z NUDÓW! Lol to portal dobrze znany, odwiedzany i kochany, lecz niestety, wspomnieć muszę, że czasami kole duszę. Są tu różne opowieści, ilość w głowie się nie ...

  • Zakład w małym miasteczku

    /////////////////// SEN MARTY O BOHUNIE Zasnęła. Szybko pojawił się sen. Oto w eleganckiej bordowej sukni jest na jakimś balu. To chyba Sylwester w jej miasteczku. Sami ...

  • Krótkie sceny z bolesnego dojrzewania

    – Dobra mamo, już idę, jeszcze tylko zrobię biologię – krzyknął słysząc kolejne ponaglenie. Włączył internet. Zmora ostatnich dni, prezentacja o wielorybach ...

  • Bezsenność w Seattle

    Jak zwykle, okazał się źle poinformowany. Wprawdzie w siedzibie Dyrektoriatu plotki rozchodziły się z prędkością większą nawet niż przesył danych zapewniany przez ...

  • Jak wyglądałby Pan Tadeusz w dobie szalejącego LGBT?

    Potraktujcie to jako dowcip – napisałem to 7 listopada 2010 roku – na rocznicę rewolucji październikowej chyba :) i zupełnie o tym zapomniałem. Jak nie będzie się ...

  • Remont. Marta i robole

    Postanowiłam wyremontować mój mały, drewniany domek. Zamówiłam ekipę trzech budowlańców. Majster Stanisław, dobrze po czterdziestce, dowodził dwoma młodzieńcami, tuż ...

  • „Co to to nie!” – część 3 i 4

    by Koci & Hope Uwaga! Czytasz na własną odpowiedzialność:) 3 Lidia Kierując się do łazienki, przechodzę obok podwójnego okna balkonowego z nadzieją, że koleś z ...

  • „Co to to nie!” – część 21 i 22

    by Koci & Hope Uwaga! Czytasz na własną odpowiedzialność:) 21 Lidia Nie zaprzeczam, torcik jest bardzo dobry i jeszcze lepiej prezentuje się na twarzy Mariana, lecz nie ...

  • „Co to to nie!” – część 23 i 24

    by Koci & Hope Uwaga! Czytasz na własną odpowiedzialność:) 23 Lidia Ależ koleś ma ogromne źrenice i jeszcze większe napięcie w portkach. Przyznaję, słowa Mariana ...

  • Adoptuj nimfomankę! 2

    Przekroczyliśmy próg i wyszliśmy za drzwi. Honorata była naga, jeśli nie liczyć pasa cnoty. Ręce miała skute kajdanami za plecami, a na nogach miała łańcuchy, które ...

  • Bal Sylwestrowy. Marta i student cz. 3

    - Ach te koronki… - powtarzał - takie same masz tam. W tym momencie wtargnął pod suknię, przez jej wysokie rozcięcie i schwycił za udo, dokładnie w miejscu gdzie ...

  • "Zawracanie dupy" od dupy strony – parodia

    Parodia "Zawracania dupy" autorstwa SOMEBODY. Oryginał do tego stopnia zawładnął moim sercem, że postanowiłam trochę zaświrować :) Dzięki, mała :* *** "Zawracanie ...

  • „Co to to nie!” – część 19 i 20

    by Koci & Hope Uwaga! Czytasz na własną odpowiedzialność:) 19 Lidia Kierowana przez Mariana do jego rezydencji, ciągle nie mogę uwierzyć w to, co się stało. W życiu bym ...

  • „Co to to nie!” – część 5 i 6

    by Koci & Hope Uwaga! Czytasz na własną odpowiedzialność:) 5 Lidia Zaraz mnie szlag jasny trafi! Gościu ma naprawdę nerwy! W głowie roi się wiele słów, które mogłabym ...