Komediowe - str 5

  • Ballada o biuście cudnym.

    Bard: Spocznij panie, racz posłuchać Tej ballady, Która ludziom z dawien dawna wpada w ucho. O Bogini przecudownej. Zechciej spocząć, chluśnij sobie. O jej legendarnym ...

  • Pani Burmistrz i Dobra Zmiana

    Opowiadanie z elementami bdsm. Elementy humoru dodałem gratis :) Nazywam się Paula Domingues. Przez 11 lat byłam burmistrzem miasteczka gdzieś w środkowych Stanach. Nie podam ...

  • Drzewo. Marta i podglądacz

    Od kiedy pamiętam, zawsze podniecało mnie wrażenie, że jestem podglądana. Kiedy w czasie studiów mieszkałam na stancji, właściciel mieszkania podpatrywał mnie gdy się ...

  • Drabble - Ortografjo kohana

    – Wyświecht, do odpowiedzi – nakazuje nauczycielka polskiego. – Studenci przygotowali zadanie. – Ale pani prof… – Bez dyskusji! – Baba nie ustępuje i otwiera lewe ...

  • Bajka o wibratorze

    Cześć, to opowiadanie jest trochę inne od poprzednich, takie z lekkim poczuciem humoru;) ********************* Dawno, dawno, temu za górami za lasami w dziwacznej krainie ...

  • Mini-Tomik Komizmów – czwarty zbiór fars wszelakich

    91. „Tracąc nadzieje na cokolwiek, przęsła mnie myśl, że mógłbym dalej dobrze się bawić z kolegami”. „U prząśniczki siedzą jak anioł dzieweczki…”. 92 ...

  • Rozdwojenie jaźni

    Witajcie, kochani! " Denerwować się to mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych” – ERNEST HEMINGWAY. Dziś po raz kolejny zaskoczyła mnie głupota pewnego ...

  • Suchy łeb

    BASED ON TRUE STORY :( Otworzyłam Worda, i znów zawiesiłam, z pomysłami krucho, chęci się pozbyłam. Siedzę i się wkurwiam, mam dość tak się wgapiać, pusta kartka ...

  • Drabble - Burleska sedesowa

    Ciałem wstrząsnęła bolesna seria detonacji, wystrzały jak z zapchanej rury wydechowej. Po nich trysnęła trująca, płynna kaskada, jakby wszystkie flaki spływały do ...

  • Drabble - Szczęściara

    W końcu się udało! Wreszcie cię mam, mam cię i nie puszczę. Po tylu latach niepowodzeń, nietrafnych wyborów, jesteś! Od teraz będzie inaczej, dasz mi szczęście ...

  • ODA DO WYZYSKU

    Z pozdrowieniami dla pracujących na produkcji. Sorry za wykropkowanie nazwy zakładu, ale rozumiecie... Oparte na faktach. ENJOY! ODA DO WYZYSKU Dziś Wam powiem, bo nie wiecie ...

  • Mini-Tomik Komizmów – no i siódmy zbiór fars wszelakich

    181. „Kiedy przechodziłem obok łazienki, której swoją drogą szukałem dobre 5 minut, usłyszałem głos mojej żony”. To dobrze, że szukał swoją drogą, gdyby szukał ...

  • Hipermarket

    Kiedyś to opowiadanie zostało usunięte, ale doszłam do wniosku - a niech se będzie. WCHODZĘ i od razu przerażenie! "Co, do jasnej cholery, przecież jest poniedziałek!” ...

  • Mini-Tomik Komizmów – zbiór fars wszelakich

    Witajcie, kochani! Dawno nas nie było, więc chyba czas znowu trochę porozrabiać. Otóż dziś chcielibyśmy podzielić się z Wami cudami współczesnego „pisarstwa” ...