Komediowe - str 4

  • Nie zakochuj się w piątek trzynastego

    Są ta­kie dni, kie­dy le­piej nie po­dej­mo­wać waż­nych de­cy­zji. Mo­że­cie mi wie­rzyć lub nie, ale jak za­ra­zy wy­strze­gam się piąt­ku ...

  • „Co to to nie!” – część 15 i 16

    by Koci & Hope Uwaga! Czytasz na własną odpowiedzialność:) 15 Lidia Jakiś hałas, jakby coś spadło na ziemię, zmusza mnie, abym otworzyła powiekę. Światło włączonego ...

  • Mamo, skąd się wzięła dupa?

    – Mamo, skąd się biorą... – Idź z tym do taty – zdenerwowała się matka. – A w ogóle już przestań mnie wypytywać o te świństwa. – Ale ja chciałem wiedzieć ...

  • Cyberseks

    Mój urodzinowy prezent, napisany przez... niestety, nie mogę zdradzić. Wybaczcie, ale nie mogłam się powstrzymać, żeby tu tego nie wrzucić:) DZIĘKUJĘ ZA ŚWIETNĄ ...

  • „Co to to nie!” – część 9 i 10

    by Koci & Hope Uwaga! Czytasz na własną odpowiedzialność:) 9 Lidia No patrzcie co za POETA, który z balkonu wycharczał SONETA! Shakespeare XXI wieku i jego współczesna ...

  • „Co to to nie!” – część 7 i 8

    by Koci & Hope Uwaga! Czytasz na własną odpowiedzialność:) 7 Lidia Po raz setny zaciskam zęby, kiedy umysł na nowo przetacza pierwsze spotkanie z panem „Numerkiem” ...

  • „Co to to nie!” – część 17 i 18

    by Koci & Hope Uwaga! Czytasz na własną odpowiedzialność:) 17 Lidia Jestem naprawdę wstrząśnięta obecną sytuacją. Spodziewałam się wiele, ale nie włamania do ...

  • „Co to to nie!” – część 11 i 12

    by Koci & Hope Uwaga! Czytasz na własną odpowiedzialność:) 11 Lidia Stoję niczym sparaliżowane ciele. Nie z powodu wypowiedzianych słów, bo te przeszły mi koło dupy, ale ...

  • „Co to to nie!” – część 13 i 14

    by Koci & Hope Uwaga! Czytasz na własną odpowiedzialność:) 13 Lidia Przez dwie minuty gapię się na zamknięte przed nosem drzwi. – Ty złamany ciulu! – mamroczę. – Za ...

  • Wielkanoc. Marta i strażacy

    Tradycja, że strażacy polewają domy w lany poniedziałek. A potem chodzą po domach, żeby zbierać pieniądze na OSP. Marta jest w domu sama, bo mama poszła do kościoła ...

  • Życie to gra

    Drogi czytelniku! Opowiadanie zawiera liczne odniesienia do slangu graczy. Aby uniknąć spojlerów, umieszczam słowniczek pod tekstem, gdzie objaśnienia ułożone są zgodnie z ...

  • DO PRACY, RODACY!!!

    Jak już wiecie, życie pisze najlepsze scenariusze, a więc pokrótce opowiem Wam, jak to się dziś wybrałam na rozmowę w sprawie pracy. Zakładowe "INICJAŁY" zostały ...

  • Zwierzyniec

    Na początku był pies. Pies jak powszechnie wiadomo jest najlepszym przyjacielem człowieka. Spędzaliśmy razem mnóstwo czasu. On - bezinteresowny, dający miłość, na ...