Z cyklu "głupotki poranne" – 5. Gdy licha łycha świdruje po kichach
– Mogłeś uprzedzić, że będzie pite, wziąłbym ze sobą zacniejszą świtę... – Na cóż nam inni są przyjaciele, kiedy zaprawy nie ma tak wiele? – Może masz rację ...
– Mogłeś uprzedzić, że będzie pite, wziąłbym ze sobą zacniejszą świtę... – Na cóż nam inni są przyjaciele, kiedy zaprawy nie ma tak wiele? – Może masz rację ...
– „ZLIKWIDOWAĆ WYBULACZE, WIDZIMISIĘ KACZE!“, STOP DOMINACJI, CO NIE SŁUCHA LUDU RACJI“, NIE DLA PTASZYSKA, CO NARÓD W OTCHŁAŃ NĘDZY WCISKA!“ – te i tym podobne ...
8. – Cześć, kochanie, co u ciebie? – Ktoś poduchę popruł w niebie. Ciągle coraz bardziej biało. Jeszcze rano mnie przewiało... – Daj no rączkę... rety! Zimna! ...
Sytuacja miała miejsce ze dwa miesiące temu. Przyjechałam w poniedziałek przed zajęciami, jednak byłam spóźniona, bo wyjechałam trochę za późno, a dodatkowo po drodze ...
Nie wiem, o której zaczynacie świętować, zatem wysyłam już teraz:) // – Patrzcie kochani, jakaż to heca, cóżże ten Bzdetek dzisiaj nam wznieca? – Podpala płomień u ...
Dziś w nocy rozmyślałam nad tym, jak zmienia się nasza motywacja do zrobienia czegoś w zależności od tego, czy chcemy tego sami, czy ktoś nas do tego zmusza bądź ...
Gorące podziękowania Czytelnikowi2 za pomoc :przytul: *** 271. „ Tego dnia niemiał zbyt wielu klientów siedział przy swoim biurku i wypełniał raporty dla szefa, kiedy ...
Zachęcona sloganem NFZ… " Tylko pokaż nam gwóźdź, a my Ci go przybijemy do trumny”. Wybrałam się do państwowej placówki na konsultację ...
Kolejna dawka głupotek:) // – Cóżże tam pichcisz, mości Wacławie? – Szlachetne danie, przyrządzam na parze... – Parzone jaja? Czyś zmysły postradał? Kto by takowe ...
Parodia opowiadania "Zwierzyniec" autorstwa Somebody. Dziękuję, słońce :kiss: *** Na początku był pies (leniwy, fajtłapowaty kanapowiec). Pies, jak powszechnie ...
Czasem warto jest pozostać w kontakcie z pewnymi osobami. Nawet, jeśli tą osobą jest Twój były. Legenda: K - były chłopak P - aktualny chłopak z K związałam się w ...
Boże za dwa miesiące święta - nienawidzę tego. Po pierwsze nigdy nie mam pieniędzy na prezenty. W sumie to nie mam też nigdy pomysłu na prezenty... Ja nie wiem dlaczego w ...
Siedziałam na ławce w szkole, gdy nie spodziewanie podszedł do mnie chłopak. Bałam się bardzo, że chce mi ukraść kanapkę, ale on chciał mi ukraść kiełbache Grilową ...
Anakinie, proszę cię. Przestań w tej chwili. Mistrz Kenobi właśnie oddawał się wczesnoporannej medytacji, w Zakonnym Ogrodzie Oczyszczenia. Okej. Próbował się oddawać ...