Komediowe - str 14

  • Saga Dajspa

    SAGA DAJSPA… Część 1 "Świat należy do nas!!!” Rozdział I "Potężna tragedia w posesji Romana…” Pewnego pięknego dnia świnie uciekły z chlewu… Wieś ...

  • Szurnięta Katarzyna cz 8

    Cz.8 Witajcie moi fani! Wstawajcie i bierzcie się do rozbierania, bo oto ja wkraczam do pisania! Poćcie się ze mną! Kurcze. To by było tyle na temat dobrego humoru. Po ...

  • Seba

    Seba Dzisiaj opowiem wam historię, która spotkała mnie i parę lat temu, miałem wtedy 18 lat, a wtedy człowiek myśli inaczej. Zdecydowałem się na to dopiero teraz po ...

  • Krótko i śmiesznie

    Byłem szczęśliwy. Byłem tak szczęśliwy jak tylko mógłbym to sobie wyobrazić. Z moją dziewczyną spotykałem się ponad rok i w końcu zdecydowaliśmy się wziąć ślub ...

  • O lol ... !

    Pewnego dnia dziewczyna siedziała z chłopakiem na ławce i się całowali nagle usiadł koło nich taki pan z wielkim i fioletowym nosem xD heh xD ... oni się śmiali ...

  • Cyga wilkołak

    Za siedmioma górami ,za siedmioma lasami i rzekami i browarami położone było królestwo Króla Bartosza. Wspaniałe to były ziemie, porośnięte lasami, w rzekach pływało ...

  • Szurnięta Katarzyna cz 4

    Cz 4 Witajcie kochani! Na początku mojego bloga chciałam was bardzo przeprosić, że długo mnie nie było. Byłam chora połową ciała, bo miałam zapalenie lewego płuca ...

  • Żona Pryncypiusza

    Stryj Pryncypiusz nie miał łatwego życia w pożyciu. Żona jego, będąc absolutnym antytalentem elektrycznym, co rusz psuła rozmaite sprzęty. Sztandarowym przykładem było ...

  • Szurnięta Katarzyna cz 5

    Cz. 5 Witajcie łapkowicze! Jesteście cudowni, że komentujecie moje wpisy. Przyznam się wam szczerze, że bałam się zaczynać to robić, bo takich rodzin jak my jest ...

  • Nocna Przygoda

    W czasach mej młodości grywałem na komputerze po nocach. Mieszkałem wtedy z rodzicami w bloku z wielkiej płyty. Przychodził taki moment nocą gdy świat zamierał, czuć ...

  • Ekipa z Trybunału

    Ekipa z Trybunału odcinek trzeci – UFO atakuje – Trybunał kontratakuje ! Była zima. Styczeń, Ferie i bardzo dużo śniegu. Nasza Ekipa spędzała czas na napierdalaniu ...

  • Szurnięta Katarzyna cz 7

    Cz. 7 Hejka! Hejka! Hejka! Ej, ludzie, dzisiaj miałam super dzień! I to chyba będzie mój pierwszy wpis dotyczący szkoły, ale, co tam. Nie takie straszne tabu, jak go ludzie ...

  • Kosmos-ostatnia grasica

    Na pokładzie statku kosmicznego „Deep hole” kapitan Magusta wpatrywał się w gwiazdy. Wiedział, że gdzieś tam jest życie, bo wyruszył z Ziemi i zgubił się w odmętach ...