Padłeś, powstań i walcz cz.1
Hejka jestem Moreloff, to moje pierwsze opowiadanie w życiu i chciałbym was prosić o konstruktywną krytykę. Opowiadanie jest o tematyce piłkarskiej, przeplatającej się z ...
Hejka jestem Moreloff, to moje pierwsze opowiadanie w życiu i chciałbym was prosić o konstruktywną krytykę. Opowiadanie jest o tematyce piłkarskiej, przeplatającej się z ...
No i stało się. Zdecydowałem się. Oglądałem go chyba ze sto razy. W snach widywałem go częściej niż gołe baby w okresie dojrzewania. Tak, dziś piękny biały Mercedes ...
Pewnego dnia typowy gimnazjalista przyszedł do szkoły na zajęcia. Niestety, los chciał, że był to dzień, w którym owy uczniak miał uwielbiany przez wszystkich język ...
Nazywali go Panem Drobniakiem, bo zawsze potrzebował drobnych. Mówiło się, że gdy ich nie dostał zjadał osobę, która mu ich nie dała. Panem Drobniakiem był młody ...
,, Miłość do…” 17.04.2018 Wiję się i telepie Jak szczur zamknięty w sklepie Uczucia gdzieś mi kiełkują Tylko ciebie poszukują. Na gadanie nie mam weny W głowie ...
Rodziców Piotrka nie było w domu tego wieczora, gdyż wybrali się na imprezę charytatywną. Dziewiętnastolatek został więc sam i postanowił zaprosić kolegów. W końcu ...
W sumie nie jest to zbytnio śmieszna historia ale ja zawsze gdy o niej pomyśle to się smieję. Otórz kiedys gdy byłam mniejsza miała mmoże 7 może 8 a w sumie nawet 9 lat ...
Ciszę przerwał głośny dźwięk przywodzący na myśl grzmot słyszany w samym środku burzy. Bożydar otworzył oczy z przerażeniem. W pierwszej chwili poczuł ulgę. To był ...
Detektyw chwilę zwlekał z odpowiedzią, aż w końcu rzekł: - Skośnooki blondyn nikogo nie załatwił, co najwyżej tylko podrzucił pierścionek. Miałem go cały czas na ...
Niniejsza seria definiuje bezwzględną wyobraźnię dwóch niezależnych autorów, którzy dołożyli wszelkich starań aby trafić do jak najszerszej grupy czytelników za ...
Niniejsza seria definiuje bezwzględną wyobraźnię dwóch niezależnych autorów, którzy dołożyli wszelkich starań aby trafić do jak najszerszej grupy czytelników za ...
Niniejsza seria definiuje bezwzględną wyobraźnię dwóch niezależnych autorów, którzy dołożyli wszelkich starań aby trafić do jak najszerszej grupy czytelników za ...
Charles ocknął się w klatce. Miał dłonie uwięzione w urządzeniu, którego głównym elementem były ostre jak brzytwa Ockhama gilotyny. Po chwili uruchomił się nieduży ...
Król postanowił się ożenić i zorganizował zawody. Dziewczyna która przebrnie przez trzy bardzo ciężkie zadania zostanie jego żoną. Na zawody zgłosiły się cztery ...