Komediowe - str 20

  • Zjadacz dupek pomidorów

    W naszej rodzinie niejeden jej członek zajmował się profesją kulinarną; szwagier naszego kuzyna, dla przykładu, został zatrudniony w pewnym nadmorskim pensjonacie, jako ...

  • Kulturysta i samowolka

    Wuj nasz Bakali Produtko był najznakomitszym w dziejach kulturystą w Murzinowie. Rok za rokiem wygrywał lokalne zawody pakerów, jego atutem były szerokie plecy. Swej pasji ...

  • Eko bajka

    EKOBAJKA Dawno, dawno temu, za górami za lasami i siedmiona dolinami w małym domku z muchomora żył sobie mały , tłuściutki krasnoludek o imieniu Gapcio miał dużo ...

  • Koszmar z Wyspy Transwestytów - Komedia

    Cześć. To mój pierwszy, krótki one-shot na tej stronie. O czym? Opowiada on o przygodzie Sanji'ego, bohatera popularnej mangi shounen, One Piece. Nie martwcie się, brak ...

  • Z bocianiego gniazda - Sen

    Antymałpa ze złośliwym uśmiechem w oczach, z nieopisaną radością na swojej antymałpiej gębie, nacisnęła przycisk anihilatora. Obłok gorącej pary i swąd spalonego ...

  • Wypad do kina

    Pewnego dnia po wyjściu ze szpitala zachciało mi się trochę kultury, wiec wyruszyłem do kina miał to być zajefajny film, mieli grac "lejdis", no ale niestety po ...

  • Kszyk - cz.4 (Uciekający podejrzany)

    Do przodu przepchnął się wysoki czarnoskóry policjant. Kobieta sięgała mu nieco powyżej pasa. - Pedro! - Lucildo! Uścisnęli się, słychać było trzask pękających ...

  • ,, Pech?"

    ,, Pech?” Dzisiaj Piątek trzynastego Bardzo wredny, co wiem z tego I niewiele go przypada W roku całym, tak się składa. A by tego było mało W moim domu coś się stało Bo ...

  • Trzech kolegów

    Trzech kolegów z baru, sącząc zimne piwko, postanowiło się założyć, który z nich zamówi dłuższy lot samolotem. .- Który z nas przeleci nim dłużej, ten wygrywa ...

  • Biedrona łysa fasola.

    Wiem, wiem głupie :P. ~~~~~~ Pewnego słonecznego dnia szła sobie biedronka przez las. Ponieważ była bardzo malutka wolno przemieszczała się powoli.. A dojście do ...

  • Śmiesznie niezręczna sytuacja.

    Pewnego dnia we wsi "Kartony" w której mieszkała Pola zdarzyły się dziwne rzecze. Wyszła na pole by się przejść z widłami, postanowiła przerzucić stos siana w ...

  • W aptece kolejka.

    W kolejce stoi mama z synkiem i cały czas się przekomarzają : - No mama! Kup mi ten samochodzik! - Mówiłam ci już tyle razy - byłeś niegrzeczny i za karę ci nie kupie! No ...