Wiadomości z dupy 2
(Oklahoma Bob ) Witam w drugim odcinku „Wiadomości z dupy”. Po ostatnim ataku antyfanów nasze studio mocno ucierpiało, a dwaj pracownicy zaginęli. To nic, że wszyscy ...
(Oklahoma Bob ) Witam w drugim odcinku „Wiadomości z dupy”. Po ostatnim ataku antyfanów nasze studio mocno ucierpiało, a dwaj pracownicy zaginęli. To nic, że wszyscy ...
Mateczko przenajświętsza! Jak tu cudnie! Jak tu piknie! A jakie gniazdo... Aż dech zapira... Błyszczy się, jak za przeproszeniem psu jajca... I to wszystko się tak bez noc ...
Występ na Dzień Mężczyzny lub Chłopaka . Jest krótki i łatwy do wykonania; nauka trwa dosłownie chwilę. Wiadomo, że najwięcej witaminy mają polskie dziewczyny, dlatego ...
CZĘŚĆ ZEROWA: PHANTOM TENTACLE Wstawał piękny majowy poranek. Tygrysek, Kłapouchy i Królik siedzieli przed domkiem Królika i leniwie sączyli wino "Heracles" ...
Zarychta wstał i przeciągnął się leniwie. Zamglonym wzrokiem łypną na barłóg i powlókł się do łazienki. Na chwiejnych nogach dotarł do muszli klozetowej, potykając ...
Lordowi udało się dotrzeć na zamek przed świtem. Wezwał swoich podwładnych i zasiadł w gabinecie razem z Lloydem i Danversem. Na biurku postawił butelkę, ale wcześniej ...
Cz. 11 Po ostatnich zmaganiach z telefonem stwierdziłam, że pora złapać jakiegoś chłopaka. A kto wie? Może to on mi kupi nowy telefon? Powiedzmy tak na pierwsze spotkanie ...
Staktek kosmiczny „Deep Hole” przemierzał przestrzeń kosmiczna w poszukiwaniu życia i świata bez podatków. Tym razem tę misję badawczo – naukową przerwał komunikat ...
„Jedziesz w teren” – usłyszałem dzisiaj od szefowej. Dwa miesiące minęły od mojego poprzedniego razu, ale tego się nie zapomina jak jazdy na rowerze, a przynajmniej ...
W pewnym mieście zwanym Ghost Town leżała halloweenowa Dynia. Dynia ta została wyrzeźbiona przez wiedźmę setki lat temu. Wiedźma, uciekając przed ułomami z dzidami ...
- Dzień dobry. Chciałbym coś kupić. - Dzisiaj w promocji mamy spodnie z jedną nogawką i zegarek, który zawsze spóźnia o dwie minuty. - Aha. A coś bardziej ...
Telefon tańczył na nocnej szafce, niczym łyżwiarz na lodzie. Gwałtownie się obudziłem i podniosłem go z szafki. - Halo? - odpowiedziałem do słuchawki. - Ty to kurwa ...
Dziać się to będzie w niedalekiej przyszłości. Nasz potomek, Wodzisław Wędzidełko, będzie przedstawicielem pierwszego rocznika, który skorzysta z nowego systemu ...
We wszystkich większych i mniejszych miejscowościach "turystycznych", w sezonie organizowane są jarmarki. Nie inaczej jest w Murzinowie, a to - ze względu na swoją ...