Dzień Śmiechuuu .. ;P xD
A więc tak dziś jest, hmmmmm aha 28 września 2oo9 roku xD ;P Ja Weronika nie poszłam do szkoły bo dostałam zawiadomienie do lekarza na szczepionkę ;P Strasznie się ...
A więc tak dziś jest, hmmmmm aha 28 września 2oo9 roku xD ;P Ja Weronika nie poszłam do szkoły bo dostałam zawiadomienie do lekarza na szczepionkę ;P Strasznie się ...
,, Przestroga” Dużo piję, czasem palę, Głowa mnie nie boli wcale, Najważniejsze, to mieć gest. - Czy w lodówce piwko jest? Czytam dużo, lecz dowcipy, Czasem przejrzę ...
(Oklahoma Bob) Witam w trzecim odcinku „Wiadomości z dupy”. Tak, w końcu się doczekaliście. (Wiwaty tłumu puszczone z magnetofonu) (Oklahoma Bob) Ostatnio zostałem ...
Niniejsza seria definiuje bezwzględną wyobraźnię dwóch niezależnych autorów, którzy dołożyli wszelkich starań aby trafić do jak najszerszej grupy czytelników za ...
Wielki Łun spadł na ziemię z nieba. Ludzie myśleli, że to kometa albo inne gówno, ale to była istota o wyglądzie kozy i umyśle delfina. Stworzenie owo potrafiło ...
Dziadek nasz Antracyt Borysko należał do tych dziadów, których nie znosi się najbardziej. Gdy się na coś uparł, a upierał się stale na coś, to nie było zmiłuj ...
To działo się wczoraj. Jakiś złodziej ukradł ze szkoły dziennik z ocenami naszej klasy. Pani dzisiaj w szkole nakazała odszukać złoczyńcę, nie chciała powiadamiać ...
- Witamy w „Psach Hosa” – rzekł recepcjonista. – Co dla panów? - Jeden pokój. - Rozumiem, że łóżka osobne? - Coś sugerujesz, frajerze? – zdenerwował się Wick ...
Siedziałem przed laptopem, słuchając muzyki i myślałem... nad pisaniem, a raczej nad tym, co napisać. Muzyka wdzierała się do umysłu, jakby chciała pomóc w tym dumaniu ...
Umówiłem się z instruktorem przed apteką. Czekam, czekam i nic. Podjeżdża. Elka. Już czuję tremę i nerwy. Mężczyzna wychodzi z samochodu. – Paweł? – pyta groźnym ...
Byłam nowa w nowej szkole. Cóż za ironia, być kimś nieznanym, w nowym miejscu. To normalne, ze byłam nowa, skoro szkoła jest nowa, prawda? W sensie, ze zmieniona, inna, a ...
Witam, zapraszam na dalszy ciąg Nauki jazdy z ebooka Kocham, kochanym jestem. – Muszę zapalić, normalnie muszę zapalić. – Wyciągnął kolejnego papierosa. – Do ...
Ruszyłam do niej, wykończona, wycieńczona. Z tego wszystkiego poczułam nagle coś dziwnego. Odwróciłam głowę w lewo, w prawo, w tył i zobaczyłam jak wypadło mi jelito ...
Buty z CCC pasują każdej pannie Buty z CCC jakże będzie jej ładnie Buty z CCC mój miły kup mi szybko Buty z CCC oddam za nie Ci wszystko Każda w Polsce Panienka, co każdy ...