Z bocianiego gniazda - Zastępstwo
Dzień dobry. Dziadek prosił mnie, żebym go tu dzisiaj zastąpił, bo ma biegunkę. Najadł się ponoć biedak razowca z pasztetową, którą dostał kiedyś z UNRY, i biega ...
Dzień dobry. Dziadek prosił mnie, żebym go tu dzisiaj zastąpił, bo ma biegunkę. Najadł się ponoć biedak razowca z pasztetową, którą dostał kiedyś z UNRY, i biega ...
Przez ostatnich dwieście czterdzieści odcinków Melinda, kochanka Paula, knuła podłą intrygę, gadając do swojego odbicia w lustrze i obmyślając plan zemsty na kobietach ...
Cz. 9 Witajcie moi zagorzali fani! To, co wam powiem, w ogóle nie mieści mi się w głowie. Sama zastanawiam się, jak ja jeszcze funkcjonuję. No, to przez to, że mama ...
Sergiusz otworzył oczy. No, nie tak od razu wszystkie naraz. Najpierw jedno. Powoli i z dużym trudem, bo ponocna zlepizna trzymała mocno. Łypnął nieco zamglonym jeszcze ...
Detektyw i komisarz przybyli na miejsce zbrodni. Pod drzewem znaleźli nieruchomo leżące ciało. - Czy to...? - zaczął detektyw. - Nie, to tylko śpiący funkcjonariusz. Za ...
Cz. 6 Hej! Hej! Hej! Sensacja z najnowszej chwili! Nie mam czasu na wstępy, bo taka sensacja jest jak świeża bułeczka. Nigdy nie wiadomo, kto dziabnie ją pierwszy! No, więc ...
UWAGA !!! Informacja jakoby lina nośna tego dźwigu osobowego była przetarta, bądź naderwana i zagraża bezpieczeństwu jest plotką i nie ma swojego potwierdzenia w ...
Gdy detektyw z całą resztą dotarli na miejsce, skąd dobiegł wystrzał, było już za późno. Na ziemi leżał technik policyjny, a nad nim stał Rurk z pistoletem w ręku i ...
Krótka historia o tym, jak mój chłopak mnie wczoraj okłamał. Byliśmy sobie na romantycznym obiadku w kebabowni. Nagle mówi do mnie: - Podjedziemy potem jeszcze do ...
- Och, Anzelmie! Ty łamago. Mój dziadek jest lepszy w łóżku od ciebie. Ruszasz się jak mucha w smole. - Robię, co mogę. - To staraj się bardziej. Dryluj mnie jak ...
Otworzyłem oczy zbyt szybko. Jaskrawe światło dnia wtargnęło do bolącego łba. KAC – tak to się nazywa. Czy było warto? Oczywiście, dawno nie zaliczyłem takiego ...
Cz. 3 Dzięki! Dzięki! I jeszcze raz, dzięki, że wchodzicie na mojego bloga! Nie sądziłam, że zdobędę aż tyle wyświetleń. Czuję się zupełnie jak Cejrowski! On ma ...
(Oklahoma Bob ) Witam Państwa w nowym programie „Wiadomości z dupy”, który zastąpił ten dla pasjonatów motoryzacji „Autopociąg”. Złamasy teraz piszą petycję i ...
Adam siedział, schowany za małym drzewem.Słońce prażyło niemiłosiernie. Małymi Kamyszkami rzucał, w dal przed siebie. Za liści drzewa, spojrzał w niebo. - Boże, coś ...