Horrory - str 7

  • Dygresja

    Dawno mnie tu nie było, wiem... właściwie to bardzo, bardzo, bardzo, bardzo dawno. I nie mówię, że wracam, bo zapewne nie, jednak postanowiłam podzielić się z Wami pewnym ...

  • Opuszczony Dom

    Uwielbiałem chodzić do opuszczonego domu niedaleko miejsca, w którym mieszkam. Ten dom był niewykończony, tak jakby ktoś w połowie przerwał proces jego budowy. Lubiłem ...

  • 30 Sekund #3 (Sen)

    Zanim usnęłam, rozmyślałam chwilę jeszcze nad swoim życiem. Czy warto kontynuować egzystencję... Posiadałam małą nadzieję, że gdzieś w Berlinie z każdym kolejnym ...

  • Elizabeth 1

    To był zwykły zwyczajny dzień, jak każdy inny.. nikt w rodzinie nie zauważał tego, że mi coś się dzieję. Tak w ogóle to jestem Alisson, moje imię nie jest polskie bo ...

  • Elizabeth 2

    Przy kolacji mama zaczęła mnie odpytywać co to za chłopak, z którym dziś byłam na spacerze... boże, czy tylko mnie takie coś denerwuje ? Zawsze powtarza 'jak będziesz ...

  • Będziemy już razem na zawsze- oneshot

    - Mamo wychodzę!- wrzasnęłam z przedpokoju ubierając niezdarnie zamszowe buty. - Tylko uważaj, już jest ciemno!- odkrzyknęła rodzicielka z kuchni- Pozdrów Alana i bawcie ...

  • Opowieści sprzed kominka - COŚ

    Czy ktokolwiek z Was wierzy w potwory? Tak, powiedziałem potwory, lub jak kto woli - straszydła, zmory. Każdy z Was się czegoś boi; jedni patrząc w błękitne niebo, na ...

  • Krwawe słońce. Część 1. Pierwsza krew.

    Bartek ma tylko szesnaście lat, ale życie go nie oszczędza. Matka alkoholiczka wyżywa się na nim fizyczne i psychicznie każdego dnia, ponieważ uważa, że to przez niego ...

  • Ucieczka przed licealistkami

    Humorystyczna, krótka rzecz o ataku zombie na szkolnych kumpli z ławki. Zdyszany chłopak usilnie kopał w drzwi szafki. On i jego koledzy znajdowali się zamknięci i ...

  • Chata

    Szedłem polną ścieżką, przedzierając się przez gęste zarośla. Po piętnastu minutach w oddali ujrzałem nikłe światło. Było zimno, a ja nie miałem nawet na sobie ...

  • Wiedźmuchy z Miłakowa

    Miłakowo. Radni sprawdzą, czy grupa artystyczna szerzy "kult satanistyczny". Interweniuje posłanka MLZ20.07.2021 13:10 Działacze Akcji Katolickiej z Miłakowa (woj ...

  • Ciemne loki Clair

    Byłam jasnowłosą nimfą, a ona ciemnowłosą. Poznałyśmy się z Clair na wspólnym przedstawieniu w przedszkolu. Nawzajem byłyśmy o siebie zazdrosne, bo ja miałam bardzo ...

  • Niepokój - prolog

    Gdyby ktoś spytał jak wyobrażamy sobie najstraszniejszą scenę z horroru każdy zacznie od "To działo się w nocy”. Całkiem zabawne iż ciemność budziła w nas od zawsze ...